Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ENSURGE MICROPOWER ASA (ENSU) 🏷

Takk for link.
Jeg har lyst å prøve fiske litt i disse duppene, men ikke lav nok for meg i øyeblikket :stuck_out_tongue:

Da er det bare i overkant av en uke før Printed Electronics USA 2015 kjøres i gang. Her er programmet:
http://www.idtechex.com/printed-electronics-usa/show/en/agenda

Thinfilm med innlegg i forbindelse med hovetema “The Enormous Impact of Printed Electronics - Making it Happen” kl. 1645 på onsdag 18:
“The Smarter Way to Build the Internet of Everything, Using Printed Electronics to Create a Truly Connected World”. Tipper det er en revidert versjon av den presentasjonen her:
http://www.thinfilm.no/wp-content/uploads/2015/06/Thin-Film-Investor-Presentation-for-Publication-June-2015.pdf

Her er noen av aktørene (kundene?) som er med, og som har stor interesse for dette med printet elektronikk:

• Coca-Cola.
  • Colgate-Palmolive.
  • Det amerikanske forsvaret.
  • Bayer (pharma)
  • Dupont (verdens nest største selskap innen kjemikalier)
2 Likes

Kjenner noen til årsaken bak de siste dagenes fall i Thin Films?

Tradere? :wink:

Jeg lastet nettopp opp litt mer på kurs 3.52. Har nå en gjennomsnitt på 3.60 og er fornøyd med det!

1 Like

Enig. Jeg har snitt 3.46 tror jeg. Noe sånt. Kjøper mer om den faller et stykke under det. Fornøyd med det jeg har. Her selger jeg uansett ikke med tap.

Er fortsatt 6 millioner shorteaksjer der ute, så det er ikke umulig at den vil falle litt til, men da kan man eventuelt snitte ned litt i mellomtiden, eventuelt selge og kjøpe seg inn litt senere.

Men den går fort når den går - så lenge ikke Euroclear ligger klar med salg på litt høyere kurs.

Nå har jeg lastet opp med mer cash i min Nordnet konto og har lyst å kjøpe enda mer i Thin Film. Får bare håpe den rykker litt ned igjen, for jeg ønsker ikke å gå inn noe høyere enn min gjennomsnittskurs som nå er på 3.61

1 Like

Thin Film Electronics: Printed Electronics IoT Company Going To Market
Sep. 25, 2015 12:37 PM ET

|  About: Thin Film Electronics ASA (TFECF)

Disclosure: I am/we are long TFECF. (More…)

Summary

• Thin Film Electronics is rapidly moving from pre-revenue R&D to the marketplace. This is an interesting and relatively unknown firm headquartered in Oslo, Norway.

• The company signed deals and established partnerships with well-known companies like Xerox and Diageo.

• Based on a CEO interview and e-mails with the CFO, management is highly qualified, inspiring confidence in the firm.

• There are competitive and IP risks. However, TFECF mitigates by offering broad solutions and services vs. single components.

• Printed electronic sensors, the company’s specialty, are around 95% cheaper to produce than silicon-based ones, widening the IoT potential.

http://seekingalpha.com/article/3533906-thin-film-electronics-printed-electronics-iot-company-going-to-market

3 Likes

I uka som var, gikk Nel fra meg.
Etter at Myrset nå har tatt Thin inn i Dovre, så rykker vel også Thin fra meg denne uka.

Merkelig med denne Dovre effekten, tror dere den også slår ann i Thin ?

Jeg sitter med en slant med cash som jeg gjerne skulle vært inne i Thin med. Jeg har ventet litt på en mulig nedgang, men nå er jeg litt usikker. Prøver å komme meg inn på 3,87. Er inne på 3,61 fra før av.

Kjøper du nå da? Her går det nedover gitt. Skulle likt og visst hvor mange aksjer BCL skal ut med.

Jeg har kjøpt mer nå ja. Planen var å gjøre det en gang før jul, så jeg bare hoppet i det nå :slight_smile:

2 Likes

Grei post som gikk etter stengetid ( ah, tenk å kunne kjøpe så mangen da :slight_smile: )

Eg har fortsatt ikke kjøpt

1 Like

Jeg skulle ha ventet med å kjøpe til idag ser jeg. Typisk at ting faller dagen etter jeg kjøper. Begynner å bli en gjenganger det der. Uansett så skal jeg bli værende her så ingen planer om å selge :smile:

Faller på grunn av at NEO og BCSL selger unna. BCSL har solgt flere millioner aksjer de siste dagene. Dessverre er aksjen preget av bytte av aksjer mellom konti til de større aksjonærene - da spesielt Keith & Fussel m/venner. Utrolig at disse får lov til å styre som de gjør, men de kan jo alle triksene og er beskyttet av at de får lov å være anonym i form av blant annet nominee-konti.

Så kursen kan gå alle veier - uavhengig av meldinger fra selskapet.

1 Like

Mulighet til å fiske enda mer nå kanskje? :smiley: tenke

Kjøpte litt i går på 3.65. Egentlig et kortsiktig bet for min del.

1 Like

Påfyll?

Jeg fylte på mer idag, men ganske tidlig på 3,58. Trodde ikke den ville bevege seg enda lengre ned, men der tok jeg feil.

1 Like

Morsomt å lese første posten min i denne tråden samtidig som dette :stuck_out_tongue:

1 Like