Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ENSURGE MICROPOWER ASA (ENSU) 🏷

Kjøpte mer på 3.30 nå. Hadde snitt 3.47. Tror jeg legger meg på kjøp hvert 20. øre nedover og legger en dobling på ca. 2.40 der hvor jeg kjøpte sist den duppet ned.

1 Like

Vurderer å legge inn enda mer selv her om den skulle fortsette ned.

Kan noen som er mer rutt dele litt om TA på Thin?

1 Like

Jeg blir den første som får både på 3.10, 2.90, 2.70 og 2.50. Lengre ned har jeg ingen ordrer enda.

1 Like

Det er god støtte på/rundt 2.2, en ny bunn der vil gi god r/r. Men det kan komme ordre og andre nyheter som kan sende opp kursen uavhengig av dette så klart.

2 Likes

Hvorfor faller den så kraftig egentlig? Jeg forstår ikke.

Snart på tide å handle? Eller er jeg helt ute å kjører med denne grafen?

1 Like

Mulig du er innpå noe der, men nyheter vil bryte den trenden snart. Ser ut som at kjøp på 2.90 er ganske safe teknisk. Holder litt igjen på volumet mitt, men kjøper hvert 20. øre og mer for hver gang. Har min største ordre liggende på 2.50.

1 Like

Slik jeg tolker chartet ligger aksjen i en horisontal trendkanal. Rent teknisk skal man da kjøpe på gulvet 2.2-2.3 og selge rundt 4.1-4.2, hvis det ikke blir brudd ut og i så fall selge på brudd ned og kjøpe på brudd opp.

4 Likes

Kjøpte litt mer på 2.92 tidligere i dag. Krysser fingre og tær for at denne bunnen holder. Ser bedre ut nå!

2 Likes

Jeg sitter her å smågråter av røde tall i min portefølje… men jeg holder ut (?)

2 Likes

Jeg har ikke så store volum at det gjør så vondt, men er mer glad for for å få nok en god kjøpsmulighet. Øker gjerne mer etterhvert. Det viktigste er å sitte inne når meldingene kommer fremover nå. Bør ikke være så vanskelig i og med alle kan se at ting har begynt å materalisere seg for ThinFilm nå. 2016 blir gjennombruddsåret. Eller hva tror du?

1 Like

Er nettopp den tanken jeg også har @Morti Hadde det ikke vært for hvor lyst jeg ser på 2016 så ville jeg vært ute av denne aksjen allerede når den falt under 3.50…

Mitt tips er å prøve å gå inn på 2.50-2.60 et sted… tror man vil tjene gode penger på det over 4-6 måneder.

1 Like

Ny melding fra Thin Film. Kunne vel egentlig ane meg dette, siden den har gått ned så kraftig siste dager. Noen vet noe, og en slik melding vil nok få aksjen til å gå opp igjen, eller?

Meldingen er definitivt positiv i hvertfall :slight_smile:

2 Likes

Igjen og igjen viser det seg riktig å kjøpe ThinFilm hvert 20. øre nedover når det har stupt litt. Er allerede over prisen på første innkjøp nedover. RT 3.35 :slight_smile:

2 Likes

Ikke alltid man har kapital til å holde på slik, sånn som meg :wink:
Tør ikke investere noe mer i aksjer enn det jeg allerede har der inne.

1 Like

Jeg har lært på den harde måten at det er lurt å kjøpe puljevis for å redusere risiko. Prøver å bli bedre på dette. For meg har det vært helt essensielt å ha mer å skyte inn i Thin, og det har vist seg å være smart.

Jeg stolte på min egen lille TA i går og det er utrolig deilig når det innfrir. Nå kom det en melding i dag tidlig, så en kan vel også kalle det litt flaks :smile:

1 Like

Det er en veldig god strategi som jeg også prøver meg på når jeg skal inn i en aksje. Har kjøpt meg inn i Thin Film ved 3 anledninger, men siste dippen ned mot 3-2kr så var jeg dessverre tom for kapital.

Blir skeptisk når jeg ser hvem som selger og hvem som kjøper.
Edit: Lettet meg med 50% nå (gevinst). Er veldig skeptisk når en ser på netto kjøp/salgs lista i dag.

1 Like