Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Envion ICO

Skjønner ikke noe av krypto, men dette forsto jeg. Prøver meg med 2000 USD. Noen eksperter her?:joy:

ICO åpnet for 2 timer siden

Søren og - jeg registrerte meg for pre-sale i Envion men glemte det, dvs 30% rabatt i forhold til nå! Er også litt usikker på hvor bra dette egentlig er, siden det er snakk om mining. Men Jeg har tro på koseptet, og om mining har kommet for å bli så er det jo bra med gode og litt mer miljøvennlige konsepter. MEN - jeg er ganske sikker på at vi i fremtiden vil le av dette med mining som noe vanvittig…

Enda åpent, hentet 10 mill usd første timen

Jeg gikk nå inn med 1,5 ETH. Det blir mange ICO-er og jeg vet liksom ikke hva som vil ta av! Ofte faller de i pris etter at de slippes på exhange også. Kanskje greit å gå inn med mer senere eventuelt. Jeg syntes de forresten markedsførte seg litt vel mye - IOTA har jo ikke markedsført noe i det hele tatt!

1 Like

Hadde satt av 1,5 mill USD til markedsføring. Skal vel Max hente 150 mill usd snart på 10% av d. Synes konseptet virker spennende uten at jeg skjønner alt.

1 Like

Enig - men jeg er veldig motstander av mining i utgangspunktet, slik det er i dag. Men tror det må til en stund, før noe annet tar over. Jeg håper selvsagt at IOTA skal ta helt av :slight_smile:

Må innrømme at jeg allerede har ledd av det, hele greia virker helt tåpelig faktisk :sweat_smile:
Men hey, folk håver inn penger som gress så hva kan jeg si? Bortsett fra, det skulle vært meg! Skulle satt 200K på ETH tidlig januar, hatt ca 14 mill nå :joy::heavy_dollar_sign::heavy_dollar_sign::heavy_dollar_sign:

1 Like

Rart ingen snakker om all strømmen så går med… Derfor jeg har litt troa på Envion…, BTC mining bruker like mye strøm som USA i 2020 hvis utviklingen fortsetter.

2 Likes

Jeg fikk 2771 EVN tokens, mange kjøpte du VargVemund?

Det er derfor jeg ikke liker mining! Synes det er litt rart å fylle jordkloden med solcellepaneler også, for å dyrke penger, men sånn er det nå. Tror det er et steg på veien mot veldig store (positive) endringer i verden. Men det kan selvsagt gå den andre veien også. :confused:

Hehe. Ja - skulle selvsagt gjort det, men det er liksom litt vanskelig å spå fremtiden. Nå vet vi mer. Vi vet at det fortsatt er få som er med på togene. Personlig tror jeg folk kommer til å stå på perrongen og vente på å komme seg på, på mange stasjoner før vi eventuelt kommer til endestasjonen! Så om du har 200K å satse nå @Oilimp, så ville jeg absolutt ha gått inn i markedet. Litt her, litt der. Ikke alt på en gang!

1 Like

Du liker ikke mining men du kjøper BTC og annen krypto. Alle dere som handler krypto er med på å ødelegge planeten vår og forårsake globale naturkatastrofer dere ikke aner omfanget av før barnebarna deres ser tilbake og tenker "…_.why granddad? Why?" :joy:

3 Likes

Hva er deres tolkning at det ikke er for “consumers”?

Hva mener du?

EVN tokens are not offered to subscribers acting in their capacity as consumer. Token can only be acquired by entrepreneurs acting in exercise of his or its trade, business or profession. I hereby confirm by completing the online subscription form that I do not act in my capacity as consumer.

EVN-tokens tilbys ikke abonnenter som fungerer som forbruker. Token kan kun kjøpes av entreprenører som handler i utøvelse av hans eller hennes handel, forretning eller yrke. Jeg bekrefter hermed ved å fylle ut nettabonnementet som jeg ikke oppfører meg som forbruker.

Jeg skal ikke forbruke noe som helst jeg…

Det gikk jeg glipp av gitt, kjøpte jo litt i Envion. Men jaja - vi får se hvordan det går. Kanskjeen slags disclaimer at du har deg selv å takke fordi du utga deg selv for å være industry-professional da du kjøpte. Vet ikke :slight_smile:

Trodde du Varg hadde stålkontroll på disse kryptogreiene, så mye som du reklamerer for de? :wink: :joy:

2 Likes

Nærmer seg slutten for ICO.

Første utbytte kommer allerede i Februar! Ukentlig utbytte blir spenning hver uke.

Join og sjekk det ut HER

Det ser ut til at jeg ikke ble med i ico likevel, gas oppbrukt men ikke oppdaget! Det skulle finnes en autobeskjed når det skjer (det gjør det kanskje?)!

Synes ellers det har vært for mye reklame på denne, høy hardcap osv så lurer på om jeg står over for denne gang. Spennende å senhva utbytte blir da :slight_smile:

HC ble nådd etter 1 døgn sier de. Blir veldig spennende med utbytte ja. Liker at det kommer 1 gang i uken :slight_smile: