Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Enzymatica AB; ColdZyme munnspray kan deaktivere SARS CoV-2 virus?

Investeringer: #<Tag:0x00007f7424eb0588>

Tenk om dette reseptfrie produktet hadde blitt pusha ut i en storby eller 5 for så å se virusspredningens utvikling de nærmeste 14 dager etter det.

Hvis munnsprayen hadde blitt tilgjengelig på all kollektivtransport foran alle heiser på sykehus og ellers der man møter mye folk så er jeg rimelig sikker på at spredningen av virus ville bremses signifikant.

Det er jo allerede tilsalgs reseptfritt på de fleste apotek og helsekostbutikker her hjemme.

Dette ble i hvertfall den første svenske aksjen jeg har eid. De doblet omsetningen i 2 kvartal. Hva 3dje kvartal viser blir spennende.
Dette er hverken vaksine eller medisin, men den kan hindre deg i å bli syk hvis du blir utsatt for viruset og hindre at du smitter andre.

3 Likes

Er inne :+1:

Kjøpte også endel flasker på Vitus. Bra produkt.

Har de studier som viser til påvist effekt mot Corona? Og har de fått til distribusjonsavtaler i Sverige/Skandinavia?

Ja faktisk:

Ved å google coldzyme får man opp mange muligheter til kjøp i norge;

1 Like

Jeg var vel litt ivrig og kjøpte litt tidlig i underkant av 20kr når jeg oppdaget den.
Men den er vel nær bunn av trendkanalen nå eller?

Men det kan jo også være andre linjer disse algoene jobber etter:

@Biotec Du spurte om de har fått til distrusjonsavtaler og svaret på det er vel JA skulle jeg mene.
Sjekk ut denne siden om distributørnettverk:
https://www.enzymatica.se/om-enzymatica/distributorsnatverk/

1 Like

https://www.enzymatica.se/media/enzymatica-i-media/

Kjempelurt å ha en flaske eller 2 på lur. Smitten blomsterer opp nå.
Sier ikke at man er beskyttet 98-100% mot Covid (må mer testing til)
Men skulle man få det så reproduseres de første virusene i slimhinnen i halsen. Dermed kan man senke «virusload» mye med Coldzyme. Og sykdomsbildet bli helt annerledes.
Selv tar jeg en dæsj etter å ha vært ute blandt folk. Føre vàr prinsippet.

Når salgsoppdatering kommer vil også kursen flytte seg.

3 Likes

Jeg bestilte meg 2 flasker jeg også nå. Kjekt å ha i bakhånd. Man ser jo nå spretter det opp nye tilfeller stadig og plutselig har vi virus utenfor egen dør igjen. Da er det kjekt å ha det tilgjengelig selv om det ikke er bevist utenom preklinisk. Produktet er jo godkjent for salg, så hvorfor ikke?
Litt beskyttelse er bedre enn ingen beskyttelse.
Jeg gjorde forresten en i UDI, som jobber med flykninger, oppmerksom på produktet i dag.

Sørafrika har også distribusjon av produktet

2 Likes

Skal man tro på at kursen blir kjørt ned mot bunnlinjen og at det er et rally som kan starte i morra eller i løpet av uken?

Selskapet må jo selge dette som F. Test det i kollektivtrafikken i en smittebelastet by, så kan man lese av resultatet på smitteresultatene i løpet av en uke eller 2 :slight_smile:

Satser på at trenden fortsetter slik :slight_smile:

Ikke mange som følger opp denne tråden legger jeg merke til.

Men Coldzyme blir lagt meke til ute i verden og her er en link til India som omtaler produktet med håp og tro i vendingene:

Jeg tror at denne sprayen kan redde mange liv og holde spredningen nede slik at økonomien kan reddes i mange land.

1 Like