Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Episurf Medical (EPIS-B)

Er. Så. Spennende.

Det er to ting som skremmer meg sykt med caset. De er notert på Oslo børs og heter Photocure og Biotec Pharmacon.

1 Like

Hvordan kan de påvirke Episurf?

De viser hvor lang tid det tar å lykkes i markedet selv om du har et presumptivt sterkt produkt.

2 Likes

Jeg tror det avhenger veldig av hvor flinke folk du har på salg, markedsføring og hvor bra kontrakter du får deg. Jeg har mistet litt troen på Photocure. Har sittet i aksjen i et par år og det har skjedd lite med Cevira, menn greit nok. Problemet er som du sier at de ikke klarer å selge produktene de har fått godkjent.

Tror vi at kursen på Episurf skal nedover mot emisjonskursen? Gått mye ned de to siste dagene.

Mine tanker er nei. Volumet er så smått at det er forhåldsvis ubetydelig i mine øyne. Venter personlig bare på TR i omløp fom mandag og satser på å få tar i noen billige TR da.

Hva anser du som billige TR-er?

TR på 3 SEK og nedover er eg villig til å betale, gitt aksjekursen holder seg noenlunde stabil.
Kostpris for TR -> Aksjer er jo 7.5. Eg har tro på kurshopp ved klarhet i FDA godkjenningsprossessen og evnt info på ny CEO. Håper på 510(k) de novo mulighet og evnt informasjon om CEO fra USA kan kursen skyte fart! Håper og tror at vi får svar innen kommende måneder, kanskje allerede i sammenheng med deres presentasjon i USA 14-18 mars.

1 Like

Tok litt tid, men 10.6 nå. Det er ikke kursen som har sunket (veldig) kraftig det er bare markedet som tar litt tid å prise om til at TR ikke lenger er bakt inn.

3 Likes

Siste svardato på dette tilbudet 2017-03-06.

Du får denne meldingen fordi du har et tilbud som gjelder en av investeringene dine.

Mail kom nå:

Logg inn på www.nordnet.no og gå til Min konto og Mine Corporate Actions for å lese vilkårene og svare på tilbudet.

Hvis du svarer på en annen måte enn gjennom Mine Corporate Actions, kommer det et administrasjonsgebyr i tillegg.

Har du spørsmål kan du svare på denne meldingen eller ringe oss på 03023.

Hilsen Nordnet Kundeservice

1 Like

Da ser jeg at TR kan handles, men ingen handel er gjennomført enda. Noen har lagt ut for salg til 9.50 det tilsvarer 17 kroner per aksje.

2 Likes

Prøvde å legge inn et kjøp på 500 til 1 kr. Men fikk ikke lov? Er det noen nedre grense mon tro?

Kjøpsordren kan ikke avvike så mye fra kjøp/salg kursen.

Aha. Så inntil noen kommer med en tilstrekkelig lav salgskurs, så er det ikke mulig å kjøpe for under 3 kr? Hvor stort kan avviket være?

Nå forstår jeg ingenting. Nå ligger det et slag inne til 3 kr med antall 1, men jeg får ikke lov til å legge inn det samme. Kan det være Nordnet som kødder det til?

Ser ut som det har normalisert seg nå

Regner du 3kr som billig?

3 kr er helt innafor i forhold til hvor aksjen sto på fredag.

Synes episurf holder seg godt mtp emisjonen jeg.

3 kr er fint. En gevinst på 60 øre med kursen pt.

2 Likes

Jeg kjøpte litt på 3, så får vi se, håper å få litt mer enda lavere i løpet av handelsperioden.