Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Episurf Medical (EPIS-B)

Det er en mellomstasjon før bta og overtegning blir til nye aksjer. Egentlig bare en måte å sørge for at aksjene hele tiden er likvide så du ikke låser penger inne uten å kunne selge.

1 Like

rights issue was subscribed for by shareholders to approximately 91.5 per cent, which means that Episurf Medical receives approximately SEK 109.5 million before issue related costs.

Vil si det er sånn midt på treet. En kunne ikke forvente overtegning når en så at tegningsrettene ble gratis.

http://episurf.com/app/files/Episurf_Q4_2016_ENG.pdf

Operating loss i Q4 var –18,285,401

Så Episurf har ca et år på seg til å bevise at dette kan bli en business?

6 Likes

Dette innebærer da at de som overtegnet får hele overtegningen også?

1 Like

Jeg er glad jeg ikke er en slik kjiping, mine tr er kjøpt og betalt…:confused:

Standupguy you! :joy:

Min første emisjonsdeltakelse dette, så jeg prøvde alle variantene, deriblant noen retter til 1,60. Kjempekjøp hehe :slight_smile:

2 Likes

Oj, da er jo også jeg kjiping! Jeg ga rundt 60 øre😯
Lever greit med det, så for meg rundt 50 øre som minimum, og da var 60 øre ok. Men vi skal vel klare å tjene noen kroner her også :blush:

Episurf er snart i null hos meg, rt SEK 7,95, jeg har inngang 8,10 :slight_smile:
Alltid kjekt med blå tall.

Din gjerrigknark, jeg må vel antagelig være nærmere 12 eller 13. :frowning:

1 Like

Jeg tenkte å selge på 10-11 kroner :smile:

Merkelig at den ikke er fulltegnet men handles på 8.5, ja ja mye gratis arbitrasje som ikke har blitt utnyttet i denne emisjonen

3 Likes

På AAOS nå 15-17 mars

Booth: 2061
We want you to understand how Episurf is improving the lives of individuals with cartilage damage of the knee. Using patient specific MRI data, Episurf is able to create 3D imaging solutions that remove the need for arthroscopies and which then enable the design of a truly personalised resurfacing implant, tailored to every patient’s unique pathology. Visit Episurf to learn how you can offer your patients the latest treatment options for early cartilage lesions

http://s31.a2zinc.net/clients/AAOS/AAOS17/Public/eBooth.aspx?IndexInList=207&FromPage=Exhibitors.aspx&ParentBoothID=&ListByBooth=true&BoothID=141965

3 Likes

Hadde vært morro med breakthrough i år :slight_smile:

1 Like

Ser ut som vi bunner ut nå.

Ser BTA-ene begynner å nærme seg 7 kr. Hvor langt ned skal vi før den (sakte, men sikkert?) skal oppover igjen?

Sjekk volum og meld tilbake, over. :wink:

Så i og med det er veldig lavt volum, så er det vanskelig å si om det indikerer noe som helst?

Basically ja, siden man kan vri kursen flerfoldige prosent for noen tusenlapper.

Ser ut som det er gjort ett salg i dag på 1000 aksjer hvorav de fleste er solgt til 7,10. Ganske stor avstand mellom kjøper og selger nå. Sånn ca. 4 %. :smiley:

Tror den kan ligge og vake rundt 7.50 en stund, men forhåpentligvis uker og ikke måneder, fremdrift med FDA godkjennelse og evt ny sterk CEO kan hjelpe å få litt fart på kursen.

BTA skal gjøres om til vanlige aksjer denne uken, men har ikke sett noen nærmere dato

3 Likes