Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Episurf Medical (EPIS-B)

Enig @kronn, enklere og ryddigere å forholde seg til aksjer, men vi her på forumet har vel alle en hang til gambling? He he

1 Like

Hva skjer når tegningsrettene blir gratis?

Aksjen RT 8,4

Det er ganske vanlig, det betyr ikke at ingen vil tegne seg, men at ingen ønsker å kjøpe mer

Kjøpte tretter for dyrt denne gangen ca 0.5 sek kunne fått de for smuler. Spiller liten rolle i det lange løp da.

1 Like

Planen min var å øke fra 5k aksjer til 10k, altså samme mengde retter som jeg har blitt tildelt, men også kjøpe ytterligere billig TR dersom de ble nesten gratis, men slik det ser ut ellers i porteføljen er jeg usikker på om det er mulig å ta noe mer, med brannsalg på det meste.

Presentasjon live her senere i kveld kl 19:10

Ser at mine 10 tusen TR nå er verdsatt til hele 120 svenske kroner

1 Like

Jeg er glad for at jeg bare betalte 12000 sek for mine 20tusen TR, god investering det :rocket:

Får du opp denne @holmes?

Edit: eller er Epi konk?

E24 i morgen:

"Episurf er konk"
De skulle ha presentasjon men de hadde ikke betalt nok for å få lov til å fremlegge presentasjonen. Episurf samarbeidet med den Svorske mafiaen.

1 Like

Får ikke opp heller

Her står det 8. Mars

1 Like

Er det så nøye da? :grinning:

Her er opptaket:
@Duogdu, @holmes

Mye av det samme under presentasjon, mens spørsmål siste 10min er litt interresant.
Link: https://youtu.be/cs8OMGtiisc

2 Likes

Nå er det vel litt vakuum frem til aksjene kommer. Regner med at den blir solgt ned til 7.50 når disse kommer ut på markedet, men bare å holde ut noen måneder så kan den fort stå i 15-20.

1 Like

De er på Nordnet kontoen så jeg har “glemt” de nå.

Nå har jeg fått BTA på konto, ser at den handles lavere enn aksjen, så samme mønsteret her som med rettene, at hvis man vil kjøpe episurf så kan det lønne seg å kjøpe EPIS BTA B i stedet for EPIS B.

2 Likes

Virker helt molbo å selge BTA-ene nesten en krone lavere en selve aksjen. Hva kan være grunnen til det?

da var pengene teekt

Gamle aksjonærer har lagt aksjene i skuffen og glemt de, så få selgere av aksjen, men mer aktive har sittet på BTA og TR? En teori. Uansett så har man fått 80øre ca hele veien i arbitrasje for å bytte over fra aksjer.

Kan du forklare dette med BTA @holmes? Hva er forskjell på BTA og B, bortsett fra prisen da…

Trodde aksjer var aksjer jeg, bortsett fra A og B, med og uten stemmerett…

Tegningsretter som er betalt, de vil bli konvertert til vanlige B aksjer

Ok…hmmm jeg har fått BTA B på konto, har bare kjøpt TR og tegnet meg for disse.

Hvorfor blir ikke dette B aksjer med en gang? Mulig jeg er treg, ja jeg er det, vet det i mange sammenhenger! Men dette var merkelig synes jeg.
Ikke at jeg bryr meg veldig, det går seg til, kursmessig, og vi tjener penger etterhvert :slight_smile: