Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Episurf Medical (EPIS-B)

Det er en vanskelig aksje. De fikk inn akkurat litt for lite penger i siste emisjon til at jeg er komfortabel, for ting vil rett og slett ta litt tid her. Tiden jobber for troverdigheten til teknologien deres, gitt at tilbakefallstall holder set lave.

1 Like

Vi bør se en god økning i antall operasjoner i q2 for at jeg skal beholde trua :slight_smile:

1 Like

Går lenger tid enn det far. Men det er et ekte håp om en ekte hockey stick i inntektene for Episurf når de en gang oppnår kritisk masse.

Men er aksjen så utvannet at kursoppgangen blir bremset?

1 Like

Inntekter som monner er mye lenger frem ja, men jeg vil se positiv fremgang i form av økning i antall. Blir bekymret hvis Tyskland stagnerer.

1 Like

kurs 7,75

Javell?

Skal me få 2 dagar med 10% oppgang - bra volum allerede :slight_smile:

1 Like

Noen grunn for den store oppgangen eller er det muligheter for en liten trade?

Skal væra ærlige å sei at eg prøve meg på det. Hoppa ut idag, og satsa på å lågare inngang neste veke :slight_smile:

Pål Ryfors blir CEO - det er et svakhetstegn i mine øyne :-/

Jeg synes han har gjort en god jobb. Det er positivt.

4 Likes

Markedet ser ut til å like det?

Jeg har hatt sansen for hvordan han har fremstått på presentasjoner, så ser ikke mørkt på dette.

1 Like

Tendenser til “rounding bottom”

1 Like

[quote]EPISURF
Episurf Medical deltar vid IOAs årsmöte den 16-18 juni i Kilkenny, Irland (Cision)
2017-06-05 08:30

Episurf Medical deltar vid irländska ortopediska föreningens årsmöte, en ortopedisk konferens som hålls den 16-18 juni i Kilkenny, Irland, (Lyrath Hotel).

För fullständig information se länk. (http://ioa.ie/ (http://gots-kongress.org/)).[/quote]

2 Likes

Mye og aktivt markedsføringsarbeid. Positivt og nødvendig!

1 Like

Er nok dyrt som bare faen desverre, masse wining og dining som noen på avanza skrev.

whining and crying på avanza.

2 Likes

[quote]EPISURF
Episurf Medical utser Dr Michael Manley till speciell strategisk rådgivare för USA strategin (Cision)
2017-06-07 08:30

Episurf Medical (NASDAQ: EPIS B) meddelar idag att Dr Michael Manley har utsetts till speciell rådgivare i syfte att stötta bolaget i dess strategi för den amerikanska marknaden.

Professor Leif Ryd, Senior medicinsk rådgivare till Episurf Medical säger: ”Michael Manley har varit verksam inom den ortopediska industrin i ledande forsknings- och utvecklingscentrerade befattningar under mer än 30 års tid. Han kan varje del av implantatortopedin på sina fem fingrar.”

Dr Manley har arbetat med Stryker Orthopaedics sedan 1987 och var Chief Scientific Adviser till december 2016 och är fortsatt konsult till bolaget inom vissa områden. Efter tre årtionden har Dr Manley omfattande erfarenhet från områden såsom kliniska studier, regulatoriskt arbete och regulatoriska processer samt från forsknings- och utvecklingsarbete.

Pål Ryfors, vd Episurf Medical säger: ”Vi formerar laget för nästa steg på vår USA strategi, och vi är enormt tacksamma för möjligheten att få arbeta tillsammans med Dr Manley, och hans bakgrund och erfarenheter är i en klass för sig. Han kommer arbeta tätt tillsammans med Episurf-teamet i detta viktiga strategiska steg av utvecklingen av vårt företag."
[/quote]

4 Likes

Småbolagsdagen skal streames live, blir moro

4 Likes

[quote]EPISURF
Episurf Medical erhåller ytterligare beviljat patent i Europa (Cision)
2017-06-12 13:30

Europeiska patentverket EPO har meddelat sin avsikt att bevilja Episurf Medical ytterligare ett patent i Europa. Patentet Implantatspecifik borr omfattar ett av verktygen i Episurf Medicals uppsättning med kirurgiska instrument som används vid implantation av det individanpassade ledimplantatet Episealer®.

”Detta patent har under det senaste året beviljats i flera regioner globalt, och det är viktigt att det nu också blir beviljat i Europa, som för stunden är vår viktigaste marknad.” kommenterar Pål Ryfors, vd Episurf Medical.
[/quote]

4 Likes

En time inn her begynner det

2 Likes