Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Episurf Medical (EPIS-B)

Off, må ha hatt et drypp,

2 Likes

:sweat_smile:

They keep coming :smile:

PRESS RELEASE 14.09.2017

EPISURF MEDICAL’S 100TH EPISEALER® FEMORAL TWIN IMPLANT DEMONSTRATES RAPID CLINICAL ADOPTION

http://www.episurf.com/news/episurf-medicals-100th-episealerr-femoral-twin-implant-demonstrates-rapid-clinical-adoption

5 Likes

Det føles jo mer og mer som kritisk masse er i ferd med å oppnåes.

5 Likes

Ser ut som den går litt nå

Digg å close uken over 7, det satt jammen langt inne.

3 Likes

Episurf tilbake i gjørma. Drit altså. Elsker produktet, men må snart si stopp her

Ja tenker litt på det samme, kommer det en ny emisjon til stor rabatt og man er vannet så mye ut at det blir tungt å gå i pluss i en nær fremtid.

Nå vet ikke jeg hva dere legger til grunn @Savepig @Alex, men forstår ikke helt at nå er tiden å gi seg her? Enig i at kursen har falt tilbake noe selvfølgelig, men den har satt høyere bunner etter de siste meldingene som har vært bra. Jeg hadde avventet mot Q3 i hvertfall :slight_smile:

2 Likes

Mener vel hvis den faller gjennom støtten. Men hvis nå en av de norske biotechene virkelig fyker så kan det hende jeg omdisponerer

1 Like

Å selge her er ikke på tapetet for min del, men kunne tenke å kjøpe litt mer hvis den dipper igjen ned mot 6 kroner. Vil vurdere å selge litt rundt 10 kroner, spesielt hvis jeg får fisket flere aksjer ned mot 6.

3 Likes

EPISURF
Episurf Medical will exhibit at the Norwegian Orthopaedic Society’s Autumn Meeting 2017, held in Oslo, Norway, on October 25-27 (Cision)
2017-10-09 11:35

Episurf Medical (NASDAQ: EPIS B) will exhibit at the Norwegian Orthopaedic Society’s Autumn Meeting 2017, held in Oslo, Norway (Radisson Blu Plaza Hotel), on October 25-27.

For full program, see http://ksci.no/index.cfm?tmpl=a/pEvent&id=11. For an overview of the industry conferences attended by Episurf Medical, see link. (www.episurf.com/healthcare-professionals/conferences).

2 Likes
6 Likes

Teknologien virker fantastisk. Et eller annet statement fra selskapet om at de har fokus på å bevare aksjonærverdier hadde vært fint i tillegg.

2 Likes

De har sikkert fokus på det, men jeg tror de tenker en del mer langsiktig enn mange aksjonærer. Jeg har følelsen av at dette er et selskap som brenner for sitt eget produkt og ser et stort potensiale over tid. Men at de dessverre ikke er såå opptatt av aksjonærverdier. Jeg har ingen holdepunkter, men det finnes selskaper som tenker verdi - for samfunnet - i form av eget produkt - fremfor aksjonærverdier. Trofaste aksjonærer får nok betalt på sikt!

2 Likes

Ikke mye å bli klok på i chartet, jeg trodde vi har på opptur en stund siden men så har det vært nitrist.

Langsiktig:

image

Kortsiktig:

image

1 Like

Snart klar for å gå inn igjen :slight_smile:

2 Likes

Jeg har vært inne i altfor mange aksjer som dette, og hovedproblemet er at ting tar mye lengre tid enn man tror. Kapitalbehovet melder seg da gjerne, og for hver emisjon, så blir tiltroen til aksjen og verdien av hver aksje lavere.

1 Like

EPISURF
Nytt patent för Episurf Medical beviljas i Kina (Cision)
2017-10-25 11:30

Episurf Medical (NASDAQ: EPIS B) erhåller ett nytt patent i Kina. Det kinesiska patentverket SIPO har meddelat sin avsikt att bevilja ett patent avseende Episurf Medicals teknik för visualisering av ledskador. Patentet, benämnt ”Metod och nod för tillverkning av kirurgisk utrustning för broskskador”, innefattar den medicintekniska bildsegmenteringsprocess som används för visualisering av ledskador samt för tillverkning av Episurf Medicals patientspecifika ledimplantat och kirurgiska instrument.

“Detta är det första patentet som beviljas inom den här viktiga patentfamiljen. Bildsegmentering är ett mycket viktigt område för oss där vi arbetar intensivt för att stärka våra immateriella rättigheter, då det finns en global trend inom medicinteknik mot mer och mer individanpassade lösningar. Vi är därför väldigt glada över framstegen med det här patentet”, kommenterar Pål Ryfors, vd, Episurf Medical.

3 Likes