Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Episurf Medical (EPIS-B)

Oi shit som den har falt da, visste ikke den var så lav. Er jo emisjoner etter emisjoner som har utmattet aksjonærene.

Og at ttt som aksjonærene ofte glemmer litt. Negativ bunnlinje i det uendelige omtrent hjelper heller ikke. Følger litt med på tråden, men jeg har nok med pho som ligner.negativ bunnlinje der og. Kalkulert vil nok noen si.

Pho og episurf er jo rimelig like selskap på mange måter, bare at pho er flere år lenger nede i løypa

Ja produktet er bra, men interessen lav og dumpingsemisjon gang på gang hjelper ikke. Aksjonærene får trøste seg med at CEO gikk inn med mange millioner på 6 kroner…

2 Likes

30/04-2019 11:00:00: (EPIS-B.ST) Change in number of shares and votes in Episurf Medical and formal adjustment of resolution to issue new shares in advance of general meeting

07/05-2019 10:55:00: (EPIS-B.ST) Summary from extraordinary general meeting of Episurf Medical AB (publ)

09/05-2019 14:30:00: (EPIS-B.ST) Episurf Medical AB (publ) publishes prospectus

1 Like

Preliminary time plan for the Rights Issue

May 7, 2019 EGM

May 10, 2019 Last day of trading including the right to receive subscription rights

May 13, 2019 First day of trading excluding the right to receive subscription rights

May 14, 2019 Record date for participation in the Rights Issue

May 15 – May 27, 2019 Trading in subscription rights

May 15 – May 29, 2019 Subscription period

June 4, 2019 Publication of the outcome in the Rights Issue

2 Likes

Presentasjon her

https://www.redeye.se/live/AW-9-maj

1 Like

15/05-2019 08:30:00: (EPIS-B.ST) First day of the subscription period in Episurf Medical’s Rights Issue

Market cap 187 471 675 SEK i skrivende stund, og så skal de hente inn 98 millioner til, så oppsidepotensialet for de som klarer å komme inn på bunnen er jo enormt. Er en del knær i den vestlige verden som verker for å si det mildt.

Men for aksjen er det litt kappløp med døden følelse. Er brent fryktelig mye aksjonærverdier for å komme så langt. Men sympatisk at Pål himself er inne med så mye penger.

image

2 Likes

Akkurat som i PHO men de hadde salg av medisin med hud og hår som gjorde den tunge veien lettere, men kursmessig var PHO en katastrofe lenge.

Nå kan man fint ta 10-50k aksjer make or break lotto kupong. Det episurf sitter på tror jeg er en gullgruve uten like. Spørsmålet er om episurf selv klarer å stå løpet helt ut eller om de blir slukt

1 Like

Ja at denne teknologien kommer til å bli en vinner i markedet om noen år er jeg helt trygg på, resultatene ser ut til å tale for seg selv. 6 år inne for flere pasienter nå.

Og er jo patentert i hue og ræva over hele verden.

4 Likes

Enig. Jeg ser på alt under 3 kroner som regelrett ran. Så fort jeg får inn penger mot sommeren så skal det shoppes :slight_smile:

1 Like

Håpet for selskapet må være at dette blir den siste emisjonen på bunn og at de videre kan selge enten ukonvertible obligasjoner eller rettede emisjoner på bedre kurser.

98 millioner SEK inn nå gir de runway i et par år, og da må da snart IP-en i seg selv begynne å ha en egenverdi som kan underbygge en mer investorvennlig finansiering?

image

image

Det later jo til at folk er mye mer interessert i å kaste pengene sine etter bullshitcases som WR kontra noe så solid som episurf. Human logic, makes no sense :joy:

1 Like

Hva tror dere om emisjonen? De slet vel med å få den fulltegnet sist de hadde emisjon?

Sist fikk de vel inn 91.5%

1 Like

Nå har de garantister opp til 70%?

Skal vurdere inngang om de får fylt opp kassen og fortsatt er så lavt priset når skattepengene kommer i juni.

1 Like