Er vel også snart på tide den går forbi 3,00 SEK og etableret sig over det niveau. Glimrende nyheder som må give et løft af kursen.
Hvad er jeres forventninger til den videre kursudvikling?
Er vel også snart på tide den går forbi 3,00 SEK og etableret sig over det niveau. Glimrende nyheder som må give et løft af kursen.
Hvad er jeres forventninger til den videre kursudvikling?
Holder med! 3.2 så bli jeg veldig glad
CEO kjøpte vel mye rundt 6 kroner, så skal langt opp før han blir fornøyd i hvert fall
Det må vel være en mye hurtigere timeline enn de har kjørt tidligere? Har det ikke vært snakk om 2023?
Veldig spennande selskap. Finn fram kaffe og benk deg foran PCen:
Episurf Medical hereby invites you to a webcasted presentation in connection with the publishing of the Q4 report, the fourth quarterly report for the fiscal year 2020. The report will be published at 08.30 (CET) on February 19[th] and available as of this time at www.episurf.com.
The presentation will be held in English by CEO Pål Ryfors, and afterwards questions are invited.
Date: February 19[th] 2021
Start time: 10:00 (CET)
An on-demand version of the webcast will be available at Episurf Medical’s website after closing of the presentation.
Questions are welcome in advance by e-mail to: ir@episurf.com.
For more information, please contact:
Pål Ryfors, CEO, Episurf Medical
Tror dette er en variasjon som går på skader i kneskålen og ikke i leddet, altså et annet produkt / behandling, men henger ofte sammen.
Denne var nesten enklere å lese på svensk
EPISURF
Episealer® Patellofemoral System - planerad 510(k)-ansökan Q4 2021 (Cision)
2021-02-19 08:00
Episurf Medical (Nasdaq: EPIS B) meddelar idag att bolaget avser att lämna in en 510(k)-ansökan till det amerikanska läkemedelsverket FDA under 2021 för ett patellofemoralt implantatsystem bestående av två komponenter. Bolaget siktar mot att starta försäljning på den amerikanska marknaden under 2022.
Broskskador i patella (knäskålen) är vanliga och uppstår ofta i samband med skador på femursidan av knäleden. Episurf Medical har därför initierat ett utvecklingsprojekt som använder bolagets bild- och CAD-teknologi för ett tvåkomponentsystem bestående av ett implantat för trochleaområdet i knäleden samt ett för patella. Båda komponenterna kommer vara individanpassade, cementerade och ha tillhörande kirurgiska instrument för att säkerställa korrekt positionering. Trochleakomponenten kommer likna dagens Episealer® knäimplantat medan patellakomponenten kommer bestå av en polymer.
”I och med att en motstående broskskada på patella är en kontraindikation för att använda knäimplantatet Episealer® i trochleaområdet ser vi detta projekt som en väg att expandera marknaden till en större patientgrupp. Dessutom förväntar vi oss att den regulatoriska vägen genom en 510(k)-ansökan kommer göra det möjligt för Episurf att komma in på den amerikanska marknaden betydligt tidigare än genom den pågående IDE-studien”, säger Pål Ryfors, vd, Episurf Medical.
Inskickning till FDA förväntas ske under Q4 2021 och svar från FDA förväntas under Q1 2022.
Mycket snabbare
Ser bra ut
During the fourth quarter, the operational cash flow was at its lowest level for many years (SEK -11.8m),
Group cash and cash equivalents at end of period amounted to SEK 155.0m
Tar de en Tesla og setter inn dette i BTC?
Treng i alle fall ingen emisjon med det første. Blir spennande å sjå presentasjonen seinare i dag. Veldig flinke folk i selskapet her. Trur denne kan bli veldig bra framover og 5-årsdata i april gleder eg meg til .
Og plutselig har vi nå en trigger med USA lansering som ligger mye nærmere i tid
Fantastisk! I går våknet jeg til 14. innrullerte pasienter for NANO og i dag dette fra Episurf! Episurf bare leverer og leverer:muscle:
https://www.fda.gov/medical-devices/premarket-submissions/premarket-notification-510k
Pål er så flott
Hedersmann
Ingen tvil om det!
Støttet selskapet med et kjøp tilsvarende CEO idag, Episurf leverer virkelig om dagen!
Siste meldingen tror jeg ikke har sunket inn i markedet ennå. Forventer sterk oppgang neste ukene.
Håper du har rett, Jeg köpte også aktier.
Liker å se at JP Morgan er største kjøper i dag, når de kjøper så pleier det ofte å være et meget godt tegn.
Ser veldig bra ut! Skulle gjerne kjøpt mer om jeg hadde ledig kapital