Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Episurf Medical (EPIS-B)

Jeg sad med på dagens præsentation live @ 10:00 og kom undervejs til den konklussion, at man her ser et professionelt selskab med ambitioner og styr på butikken; trods COVID-situationen er der skabt højere vækst end forventet, en information, der i sig selv bør give anledning til respekt og man har styr på strategi mtp implementering blandt klinikerne.

Ser også ganske nydeligt ud rent teknisk, så hvad angår den videre retning tænker jeg at 3,00 snart ryger.

2 Likes

holder med!! Det er ikke så ofte man kan köpe et så bra selskap og vare så sikker på ledelsen.

Premarket Notification 510(k) | FDA

A 510(k) is a premarket submission made to FDA to demonstrate that the device to be marketed is as safe and effective, that is, substantially equivalent, to a legally marketed device (section 513(i)(1)(A) FD&C Act). Submitters must compare their device to one or more similar legally marketed devices and make and support their substantial equivalence claims. A legally marketed device is a device that was legally marketed prior to May 28, 1976 (preamendments device), or a device which has been reclassified from Class III to Class II or I, a device which has been found SE through the 510(k) process, or a device that was granted marketing authorization via the De Novo classification process under section 513(f)(2) of the FD&C Act that is not exempt from premarket notification requirements. The legally marketed device(s) to which equivalence is drawn is commonly known as the “predicate.” Although devices recently cleared under 510(k) are often selected as the predicate to which equivalence is claimed, any legally marketed device may be used as a predicate. . Legally marketed also means that the predicate cannot be one that is in violation of the FD&C Act.

7 Likes

En offensiv CEO vil jeg si :sunglasses:

Hadde vært fint å bryte opp over 3,21 og komme inn i 3,2 - 4,6 trading rangen :slight_smile:

3 Likes

Holder helt med!! :slight_smile:

Jeg stöttar CEO och köper på meg litt.

1 Like

Har taget 100.000 ekstra i åbningen til en swing pos; kun et spørgsmål om tid før den for alvor bryder ud, da den rent teknisk har ligget lunt i svinget under 3,00 SEK.

Her er det bare at placere sig godt tilbage i stolen og vente på at institutionelle penge for alvor starter på at deltage i handlen. Se på fx EXPRS2, CURE og CLPT som seneste eksempler på, hvor heftigt det går for sig, når først de store starter maskinen …

2 Likes

Fin dag för Episurf också :slight_smile:

2 Likes

Ser ut som brudd nå :grinning:

3 Likes

Perfekt utfört!!

4 Likes

Ser et gult flagg her :wink:

3 Likes

Endelig løsner det her! Gratulerer til dere som hadde tørt krutt å toppe opp med i forkant av i dag, jeg var dessverre fullinvestert men har såklart ikke rørt den langsiktige posisjonen.

4 Likes

Kan jeg få en förklaring på et gult flagg? :slight_smile:

Bull flag @ Bullish Flag Formation Signaling A Move Higher

3 Likes

Fin dag för Episurf!! :grin:

Takk!!

2 Likes
1 Like

Fyller på :), fin möjlighet för det idag!!

2 Likes