Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Episurf Medical (EPIS-B)

Har sett at du bruker denne indikatoren mye, men jeg vet ikke om jeg helt skjønner hvordan du bruker den i praksis. Setter du kjøp/salg på en viss prosent unna snittet?

3 Likes

Har jeg skrevet det? :sweat_smile:, tror ikke det hmmm. Skrev vel bare att jeg blir glad for en tur ned till 3,25 så jeg kan köpe mer. :grin: På lang sikt er det ikke så viktig om det är 3.2 eller 3.8 tror jeg, forventer minimum 10kr i löpet av 2 år.

1 Like

Til min analyse skrev du:

Så skrev jeg til deg:

Jeg venter for å se om den tikker ned mot 3,25 (og MA50) ila påsken. Skjer det ikke er jeg fornøyd med det jeg har :slight_smile:

Det andre jeg skrev var svar til Savepig om regresjonstrenden. :slight_smile:

1 Like

Ah :slight_smile: da er jeg med! Skall nok ikke se bort fra att den skall ned till 3,25. Takk for den forklaringen.

1 Like

Denne er informative!! :slight_smile:

2 Likes

Nå varierer det jo litt hvor aktiv jeg er med swingtrading, men grunnen til at jeg liker verktøyet er fordi det oppleves som at det glatter ut en del ekstreme utslag , og at det kan være mer objektivt å la chartverktøyet styre enn å sitte og sette inn subjektive tegninger selv.

Men man bruker den jo mye likt alle andre trendkanaler. :slight_smile: Selg når det er dyrt, kjøp når det er billig

2 Likes

4 Likes

Teknisk på Episurf 28:14

1 Like
5 Likes

Episurf Medical (NASDAQ: EPIS B) has received another Notice of Allowance from the United States Patent and Trademark Office (USPTO). The patent, entitled System of designing a guide tool and/or surgical kit tools and/or an implant comprising a positioning mark covers specific features for accurate positioning of Episurf Medicals individualised joint implants.

This patent contributes to the IP protection for the Episealer implant, which we have developed for the knee joint as well as the ankle, comments Katarina Flodström, COO, Episurf Medical.

2 Likes

We can now say, for certain, that the Episurf technology delivers.

8 Likes

Da ser det slik ut:

600 - sept 2019
700 - feb 2020
800 - aug 2020
900 - des 2020
1000 - april 2021

3 Likes

Fin dag :rocket:

3 Likes

http://thepatternsite.com/eedb.html

image

Bekreftet pattern såvidt jeg kan se, target 3,93.

3 Likes

Sylfrekk touch av 50 dagers

2 Likes

Saggy tits formation. Betyr at det kommer et brystløft og kursen skal opp

1 Like

Det er noen som liker dem sånn, og nå har de endelig fått øye på dem, så nå skal den opp!

Jeg har ventet på en test av 3,15-3,20 før videre oppgang, men mulig 3,30 var nok. Som @Savepig nevner reagerte den på MA50 og det er jo ikke første gang den har gjort akkurat :slight_smile: Men om vi nå har både det og pattene til @Christian så vil jeg ha test av 4,50 før juni :smile:

4 Likes

Volumet på oppgangen i går var så lite at jeg ikke legger alt for mye i den som retningsgivende for det videre. Forholder meg til at vi ligger i en fin stigende trend siden september og så lenge kursen ikke faller under ca 3,15 så tenker jeg alt ser fint ut :slight_smile:

1 Like

Jeg tipper videre opp neste uke

1 Like