Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

Jeg øker i ethereum støtt og stadig, men stort sett for å kjøpe andre alts. Og det sier en del om verdien av nettopp Ethereum. Samme gjelder BTC. Når jeg selger igjen blir det tilbake til ETH, men siden det ikke er mot USD eller andre fiat-valutaer påvirker det ikke kursen på ETH i fiat.

2 Likes
1 Like

Er 2500 next nå🤔

2 Likes

Nei. Månen visstnok

1 Like

Funker det og

1 Like

2500 next, deretter 3k :+1:

1 Like

Men det kan se ut som at vi skal innom 2500 på veien…:grinning_face_with_smiling_eyes:

:boom: 2300 :boom:

2 Likes

2400$ nå…

Bare starten, ETH skal mange dobles… og vil helt outperforme BTC!

3 Likes

@Nocturne
Mulig å få en teknisk analyse på ETH om dagen eller? :slight_smile:

2 Likes

Target for 3-kanten den brøt opp fra ligger rundt 2600, men tenker vi kan få et lite pullback nå rundt 2500 (psykologisk rundt tall).

DAILY

Momentum indikatorene på weekly viser ingen tegn til å sakke ned farten, så denne går nok videre ut uken - men legg merke til at det er en bearish divergens i RSI som blir bekreftet på søndag hvis RSI ikke kommer seg opp og over forrige topp.

Har satt SL like under 2300 her selv, i tilfelle vi mister opptrenden (HH / HL) på 4 hr.
Forrige low her på 4hr ligger på ganske nøyaktig 2300 :slight_smile:

11 Likes

Takk @Nocturne :+1: :blush:

1 Like

Nei, det er ikke så greit å få satt stoploss på gullbarrene jeg har i hvelvet heller.

2500$ :eyes:

6 Likes

Noen som har en teknisk analyse på ETH?

Ser ut som fler venter på en nedgang mot 1900, men nå er ikke jeg ekspert på ta

1 Like

Bare økt siden den kommentaren der​:man_facepalming:t3::grinning_face_with_smiling_eyes:

1 Like

4 Likes

Ser vi på ETH/BTC par brytes nå 1000 dager akkumulerings periode. Dette vil sette fyr på Ethereum.

At den ikke står i 3000-4000$ allerede nå er en gåte for meg.

Det som kan skje nå er at BTC stabiliserer seg her nå en stund og at BTC.D bryter ned og går under 51.52.
Det vil sette i gang en ALT season mange vil huske i mange år fremover, med Ethereum i spissen, selvklart.

6 Likes