Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

Jeg tenker vi får en push opp til ca 2250$ snart. Deretter en pullback, BTC til 56000 og ETH 2040 ca.

Dette blir da siste gang vi ser en slik kjøpsmulighet før BTC og ETH virkelig skyter fart oppover.

Det er min teori og ingen fasitsvar selvsagt.

3 Likes

Hva er denne teorien basert på?

Jeg ser folk som spår det ene og det andre, men leser sjeldent til aldri hvilket rasjonale fremtidig prisutvikling baseres på.

Spør av ren nysgjerrighet, da forståelsen for kryptovaluta her i hus er marginal til ikke-eksisterende.

1 Like

Den er basert på magefølelse og teknisk analyse.

2 Likes

Oppdatert chart. Begynner å bli thight nå, brudd ila. uken? Krysser fingrene for brudd opp :rocket:

Det ble brudd opp og fin konsolidering nå for continuation :slight_smile:

9 Likes

To the moon! :smile:

6 Likes

Doblet ETH beholdningen på $1980 - tenker vi får en bounce her, oversolgt på hourly…

3 Likes

Du har jo vært skeptisk til krypto lenge da du kjøpte på toppen i 2017 og ble med nedover. Noen spess grunn til du har snudd nå og handler Eth på disse kursene? :relaxed::relaxed:

1 Like

Tja, bare hatt 2-3x i en del altcoins som har ligget med brukken rygg siden ICO crazen; det er bare de pengene som er gått inn i ETH via UniSwap. Kommer nok til å cashe dem ut til fiat etterhvert, men tror det er mer å hente når pullbacken i ETH er over.

Så tenker jeg det uansett er greit å ha noe krypto i sekken; for egen del utgjør det ikke mer enn rundt 10-12% av totalt innvestert kapital pr.d.d.

Rent teknisk er det også interessant med slike drops; havner fort i oversolgt og blir normalt etterfulgt av en pump - hvis historien gjentar seg da… :slight_smile:

1 Like

So far - so good baby @Buffet :slight_smile:

Kan legge til ifht. det du skrev om “disse nivåene” - jeg har begynt å drite i pris. Om noe er dyrt eller billig er høyst subjektivt i dette markedet. Du ser aksjer med valuations på mange milliarder som ikke tjener penger. Du ser at digital “kunst” går for mange millioner dollar.

Om ETH koster $2000 blir derfor litt irrelevant når man trader. Det som betyr noe er om man tjener penger eller ikke; ikke hva prisen på det man kjøper er. Skulle jeg holdt ETH de neste 6-12 månedene hadde jeg nok vært mer risikoavers og spredd kjøpene utover. Det er fordelen med trading - at man kan ta større (men likevel kalkulert) risiko.

2 Likes

Veldig bra trade @Nocturne !

1 Like

Takker. Skulle jeg gjort noe annerledes ville det vært å ventet til stochs faktisk krysset og sett at den grønne “bunn” candlen fikk follow-through på neste candle. Jeg gikk inn på den røde candlen.
Kunne fått $20-30 bedre entry. Setter en SL på break even og kaller det en dag :slight_smile:

1 Like

Helt enig! Hos meg er det helt motsatt. Aksjeporteføljen har plutselig blitt fryktelig liten sammenlignet med kryptoporteføljen etter oppgangen.

Jeg tror heller ikke bullmarkedet er over enda, dersom du tolket det slik altså. Har riktignok cashet ut en del. Men det gikk til båt og eiendom da.
Jeg tror enda det er coins/tokens der ute som har en ekstrem oppside før dette bullmarkedet er over.

2 Likes

Hvilke har du best tro på @Buffet ? Vet du liker Cardano og Fantom. Noen andre du liker?

1 Like
1 Like

Brudd ned av wedge på 15 min. Gikk helt ut her og avventer ny inngang.

4 hr lurer jeg på om er et bearflag. I tilfelle skal vi under 2k igjen rimelig snart.

2 Likes

Fin styrke; bearflag foreløpig avlyst, fin bullish engulfing candle her nå.
Går inn igjen om neste candle kan close over det blå glidende snittet :slight_smile:

1 Like

Økte posten min i eth i dag

1 Like

Det gjorde ikke jeg

2 Likes

Pass på nå cagey2. Nesten over grensa til kommentar.

1 Like

Why?