Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

Kjøpte ETH her på bouncen, formasjonen er bullish nok, men liker ikke at 20 dagers er i ferd med å krysse gjennom 50 - men ser den har gjort det tidligere og kursen brøt gjennom så foreløpig tar jeg det med ro. Selger om vi finner motstand rundt 1655, eller de glidende snittene på 1700+ :money_mouth_face:

5 Likes

Skulle akkurat spørre om noen hadde en TA, så takker og bukker

Ikke så god på trading men en trader jeg følger tett sier om disse to mulige veier til 2000$+++

Alt avhenger av bitcoin, men eth skal over 2000 dollar veldig snart, det er jeg 100% sikker på.

Bitcoin bør ha god daily close i dag, traderen sier helst 52600…

Jeg bunnfisket litt BTC idag:

Nice! Ja, VCPen er tydelig, enten om man tegner den som en pennant eller flat trekant. Potensiale i formasjonen er mye høyere enn $2000 - og jeg tenker det kommer en katalysator som vil forårsake bruddet her. Kan også forårsakes av at alle traderne sitter og stirrer på de samme strekene så hvis noen tror den skal over $2000 så hiver nok flere seg på :crossed_fingers:

2 Likes

Ser bra ut dette, brudd opp av mindre trekant, fint om vi også kan ta ut den lengre trendlinjen :slight_smile:

4 Likes

Oppdatert chart. Begynner å bli thight nå, brudd ila. uken? Krysser fingrene for brudd opp :rocket:

5 Likes

Det er så spennende med ETH, ikke bare teknisk og at den skal over 2000 dollar hvert øyeblikk men at vi er vitne til helt nytt pengesystem som kommer til å ta over for vanlige penger vi er vant å bruke.

Jeg er så glad at vi vanlige menn i gata er så tidlig her og kan dra nytte av dette før sentralbankene begynner å kjøpe seg opp i ETH.

4 Likes
5 Likes

Mot 2k nå

3 Likes

Nå skal vi til 2500 $ i første omgang og 10000 $ EOY

ETH er kongen ingen, merk ingen kan måle seg med.

Alle dips kjøpes med begge hendene og føttene

Og skulle daily close by på close over 2030$… da blir det fyrverkeri…:rocket:

4 Likes

Når er daily close? Ser det står kl 00:00 UTC. Vil dette si kl 02:00 på natten norsk tid?

02:00 om natten Norsk tid ja.

1 Like

Tror ikke det blir aktuelt for sentralbanker å kjøpe ethereum, de kan derimot komme til å kjøpe bitcoin. De fleste krypto guruene pusher heller ikke dette narrativet. Det har med flere ting å gjøre, sikkerhet er en ting. Ethereum og de andre kryptovalutaene er ikke like sikre som bitcoin og de fleste er heller ikke like desentraliserte, de har ofte en diktator som sitter på toppen og blander seg inn (feks vitalik buterin), bitcoin har ikke det problemet. Pompliano sier han tror at av alle kryptovalutaene som finnes så er det antakeligvis bare 1 som helt sikkert ikke kan hackes og det er bitcoin.

Eth og bitcoin prøver å gjøre forskjellige ting og dermed så vil de også prises ulikt. Bitcoin er per i dag et ferdig produkt, det er ingenting mer som trenger å skje for at institusjoner og sentralbanker kan ta det i bruk, utenom kanskje at det trengs litt mindre voltatil pris. Eth derimot er avhengig av at det blir bygget produkter oppå det som folk vil ta i bruk. Dvs eth er ikke i mål på samme måte som bitcoin er enda, men har selvsagt masse potensiale.

En annen ting er at mange tror at de produktene som kan bygges på ETH i nær fremtid også vil kunne bygges på bitcoin etterhvert og da er fordelen igjen den at bitcoin er fundamentalt sikrere. Så mer usikkerhet her slik jeg har forstått det.

Ny ATH folkens. Gratulerer til ETH holdere :tada::tada::tada:

17 Likes

Første gang jeg har sett et slikt oppslag for noe annet en bitcoin på e24:
Screenshot_20210402-223736_Chrome

7 Likes

Bull bull bull. Når artikkelen “Slik kjøper du Ethereum” kommer, er det på tide med utgang.

3 Likes
2 Likes

Tidenes sykeste premium på Etherium futures nå… 2k vs 2.9k (Bitmex)

Frister greit med litt arbitrage her.

1 Like

Velkommen tilbake cagey. Nå har du vært i gamet såpass lenge at det er på tide å lære det riktige navnet på asseten du snakker om. Det står i overskriften til tråden hvis du er i tvil :slightly_smiling_face:

Men ja, mulighet for arbitrage der ja!

5 Likes

Lurer på om dette var toppen eller om vi bare skal ned og teste bruddet? Target for bruddet bør være mye høyere så tenker dette er en re-test men tror jeg skal sette inn take profitt limits :thinking:

1 Like