Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

Selvfølgelig med hjelp av Ethereum og ERC20 tokens:

Stuck in space with bills to pay? Don’t worry, the satellites could take care of it. JPMorgan has recently tested blockchain payments between satellites orbiting the earth

1 Like
4 Likes

Galskap satt i system

Demontere kortene og legge de i et oljebad med varmeveksler rett inn i gulvvarme radiatoren. Vipps så er 75dB blitt til 30dB.

3 Likes
2 Likes

just in time for stimulus

1 Like

5 Likes

Og videre oppover skal ETH, endelig litt burning av ETH og regulering på plass nå som Staking har kommet for å bli :+1: :rocket:

https://www.bloomberg.com/news/articles/2021-03-07/crypto-coin-outperforming-bitcoin-is-about-to-see-supply-reduced

4 Likes

Denne gangen stopper vi ikke ved 2000 dollar…

4 Likes

Burde vært på type 4500 nå minst. Kanskje prrof of stake gjøre noe med d

1 Like

Første selskap som kjøper Ether syns jeg noen sa, men det må jeg vel ha misforstått? Må nå være tusenvis som allerede har Ether? Er det noe regnskaps messige greier de mener?

Solgte meg ut på 430$ når jeg syns jeg så tendensene til at bobla sprakk, men det var bare starten på rallyet opp til 2000$. Angrer litt nå :unamused:

1 Like

Ethereum står i minst $5000 før 2022. eth 2.0 har ikke blitt lansert enda og man må heller ikke glemme erc-20 nettverket som til sammen utgjør mange milliarder dollar av coins med unike funksjoner og features som har tett tilknyttelse til Ethereum.

Det er absolutt ingen grunn i å være bear her

4 Likes

Ja, sikkert pga. regnskap og informasjons plikt. Mange bedrifter har nok Ether men det er Bitcoin som stjeler overskriftene p.d.d. :slight_smile:

1 Like

I løpet av denne uken er vi over 2000$. Kanskje ikke så vanskelig å forutse… :slight_smile:

4 Likes
1 Like

Hva menes egentlig med begrepet Ultra Sound Money?

Det er et meme som er ment å irritere bitcoin-maksimalister som sier at BTC er sound money og at ETH ikke er penger.

Men hva er «sound» money?

Ærlige penger som ikke kan trykkes i vilden sky av en liten elite. Gull er et godt eksempel på sound money.

5 Likes