Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

1 Like

Man skal trå litt forsiktig når det gjelder diverse tilbydere av løsninger for staking. Jeg anbefaler at man hører litt rundt her før man gjør noe dumt: https://www.reddit.com/r/ethstaker

4 Likes

Enig. Blox Staking har en grei løsning synes jeg (bruker dem selv), med minimal risiko for slashing. De har også en grei support på Discord forum som hjelper deg hvis du får problemer eller har spørsmål. Deres løsning er også Non-custodial.

Ganske stille her, med tanke på at vi har satt ny ATH og er i price discovery :blush:

Og har noen sagt 2700​:boom::boom:?

1 Like

Har noen kunnskaper om neste nivå vi er på vei til?

Nei det er det nok ingen som har.

Under her ser du derimot noen mulige targets

Så har vi jo 3k som neste store psykologiske motstandsområdet.

2 Likes

Takk for svar!

Nærmer seg også mulig mostand på ETHBTC rundt 0,055. Tilsvarer rundt 3k med nåværende BTC-pris.

1 Like

Hvor mye har egentlig sammenhengen mellom disse og si for hver av kursene individuelt?

Ja er meget glad for jeg flyttet mye over til ether for litt siden (mennikke nokk) jeg blir vare mer bull for hverdag som går.

Likerhvitdan mulighetene åpner seg og det blir flere og flerbrukere på systemet. Skulle bare hatt mer en 3 stk ETH coins… (nå har jeg ca 50/50 hvordan har andre spredt?

Jeg har sterk overvekt i Ethereum. Kanskje 80/20.

3 Likes

ETHUSD chartet er i price discovery nå, så da er det ikke like mye info å hente basert på historie. Derfor kan det være lurt og også titte innom ETHBTC. Ser jo lovende ut for ETH fremover. Har vært en bedre investering enn BTC siden sept. 2019 :slightly_smiling_face:

2 Likes

:shushing_face:

4 Likes

Kan du forklare? :sweat_smile:

Den grafen viser BTC sin dominans i hele kryptomarkedet i % (BTC sin markedsverdi vs total markedsverdi hele markedet). Samme tall som står øverst på coinmarketcap.com:


Det han mener er at når grafen dipper, så tyder det på at penger flyter fra BTC til altcoins eller overvekt av ny kapital går til altcoins. Såkalt “alt-season”, ikke bare for ETH selvfølgelig. Så derfor brukes ofte denne grafen til å vise hvordan altcoins gjør det relativt til BTC (det betyr ikke at BTC nødvendigvis går ned, bare at altcoins sin markedsverdi øker mer). Sammenlign grafen med ETH/USD og BTC/USD mellom 2017 og 2018 så ser du.

1 Like

Eth går i retning 20% av Bitcoin.

3 Likes

@Morti Men da tenker du kun i forhold til pris?
Basert på markedsverdi er Eth nå på 32% av bitcoin.
Grensen hvor de er like store ligger på 0,161 i eth/btc chartet.
(Circulating supply BTC / Circulating supply ETH = 18.694.462/115.670.967=0,161)
Usikker på om vi kommer dit, men hadde ikke klaget :blush:

4 Likes
3 Likes

Er etherium på ett ekstremt spennede punkt eller er det bare meg:…

Er ikke dette selve anerkjennelsen da?
Ikke lenger bare «luft»

5 Likes