Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

Jeg tror BTC.D aldri kommer til å gå over 50% igjen.

At Ethereum ikke er på 5000$ ennå er bare en liten forsinkelse og mulighet krypto marked alltid gir.

Er jo rett før den tar baklengs salto…

Det var vel 3 motstander på det punktet så teknisk så det ganske utfordrende ut.
Selv med bitcoin opp 3% til så har den snudd. Vel det kommer 5000 neste…


E9!

1 Like

Jaja, sånn går nu dagan. Ikke så overrasket lenger når jeg våkner til ny ATH. Grattis folkens!

7 Likes

Omg… alt av motstand brutt…

Jeg økte som sakt eksponering fra 2-3% påcrypto til 10% … dette lover bra. Men er klar for byks ned igjen men denne er jo bare rå…

6 Likes

Nvm.

Nvm? Hmmm jeg er usikker på hva det er.

Men litt mer fakta

Veien fra 3000$ til 4000$ vil være mye mye kortere enn veien som var fra 2000$ til 3000$. :sunglasses:

Gratulerer til alle ETH holdere. :tada:

6 Likes

Hvorfor?

Vi har da enda ikke nåd 3k.

For meg er det en selvfølge at ETH når 3000$ any minute.

Med så mye som skjer i ETH og effekten av selve FOMO vil veien fra 3000$ til 4000$ være kort.

ETH, etter min mening skulle stått i 3000$ for lengst.

Hold!

Kjøpe nå eller vente på drop? :upside_down_face:

Kjøpe nå :blush:

Ethereum får jo ofte et fall etter ny ATH. Men ting har aldri sett bedre ut for Eth enn nå.

Jeg har kjøpt siste ukene. Har nesten 0 bitcoin og 60% ether. :+1:t2:

1 Like

Tok litt gevinst på 2750, trodde vi skulle se en dropp da. Føles så ubehagelig å ta avkastning i dette bullmarkedet. Men føler at vi kommer til å få en dropp ned til 2500-2600 før vi skyter forbi 3000.

Med så enormt mye som skjer på ether nettverk med dapps, og over gang til eth2 så tør jeg ikke selge. Ether er jo mye mer «verdt» enn bitcoin i bruker vennlighet og muligheter. Ja bitcoin er lagring, men ether er alt det andre.
Jeg tørr ikke trade ettersom den er ekstremt sterk. Selv når bitcoin faller faller den mindre og stiger mer når bitcoin stiger.

1 Like

Det er 9% ned til 2 500 fra 2 750. Det er altså ikke noen god plan å selge der for å kjøpe på 2500 - med mindre man har veldig høy conviction eller at man har en veldig lav target på oppsiden.

Daily