Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

Gratulerer med 3000$ mark. :tada:
4000$ kommer raskt nå.

Hold!

5 Likes

Ja det er bare og holde.
Jeg så en artikkel som forklarte ting veldig bra.
Når eth 2.0 er implementer hvorfor trenger vi alle andre crypto. Eth er størst og er sikrest og med laver transaksjons kost vil de konkurrere med de fleste. (Som Apple er størst enda) (bitcoin er jo et annet produkt som ikke er brukenes til noe annet enn lagring så det kannikke sammenlignes).

1 Like

Mulig vi ser en midlertidig korreksjon her? Om ikke er den supersterk :muscle:

2 Likes

Finnes det nokon (gode) ETF som følger utviklinga til Ethereum?

Har vel kommet, skal komme i Canada. Er noe iallefall på Nordnet (hvis du har dem) Men ethhereum.xbt på nordnet også et alternativ .

Jaja. Vi tøffer og går :railway_car: :blush:

3 Likes

Og selvom korreksjon skulle komme… hold!

Husk at bankene først nå vurderer å kjøpe ETH her til lands, så skal vi vanlige mennesker etterhvert få nyhetsbrev med påfølgende:

“Hei, nå er det mulig å handle krypto valuta hos oss, vi er første vanlige bank som tilbyr dette, velkommen”

Da står ikke ETH på 3000$.

2 Likes

Nå går det unna ja! Har heldigvis masse Eth igjen. Men hvordan tenker dere rundt dette med å ta profitt?

Generelt sett kan det være en OK strategi å selge halvparten om man har fått en svært god gevinst. Da blir det uansett ikke helt krise hverken om det fortsetter videre oppover eller om den faller.

hodl’er fortsatt. Snittkurs på $126 :slight_smile: :slight_smile:
Selger halvparten på 10k

9 Likes

Er det noen her som har et realistisk syn på hvor langt vi skal med ETH?

Har begynt å ta litt profitt i hvert fall, har inngang rundt 200-250 . Synes det er vanskelig å ta profitt, men hjelper veldig om man setter seg noen mål på forhånd som man forholder seg til! Har fortsatt rundt 75% av org. beholdning igjen og har god tro på at vi skal langt videre opp :blush:

1 Like

Har hodlet siden mai 2017 så har vært med en stund, men er veldig spent på hvor toppen er denne gang…

2 Likes

Morsomt å se hvor aktive mediene som FA osv er når BTC/ETH dropper 5-10%… mens oppgangene på 20-50% ++ blir ikke nevnt :slight_smile:

4 Likes

Personlig veldig usikker. Har nylig hørt podcaster med Vitalik Buterin og andre cryptofolk på Tim Ferriss og for meg så gir det et todelt inntrykk.

På den ene siden så blir jeg veldig imponert av utviklingen og styrket i troen på vurderingene jeg gjorde i 2017, som oppsummert var noe sånt som at dette er den mest lovende blokk-kjeden for en myriade av applikasjoner og bruk på toppen. De nylige intervjuene synes jeg på en fin måte viser frem styrkene og mulighetene i Ethereum - og jeg tror sannsynligheten for at Ethereum vinner i et slags nettverksdominert, winner takes all scenario er styrket.

På den andre siden så synes jeg også at sannsynligheten for at Ethereum skal få en funksjon som “Store of value” er redusert, og at Bitcoin tar den plassen. Synes både Vitalik og Naval har noen interessante betraktninger der. Slik jeg tolker de betyr det at Ethereum blokkjeden er avhengig av at Ether-tokenen har en viss verdi for å opprettholde stabilitet i blokkjeden, men at det godt kan være at 2000 dollar allerede holder for å oppnå det.

Så for tiden superbull for Ethereum som dominerende blokkjede fremover, helt ærlig litt mer usikker på Ether som investeringsobjekt i det lange løp.

Noen andre som har tanker eller relevante lenker til andre som har smarte tanker om dette?

Disclaimer: koser meg med oppgangen nå, gjennomsnittsinngang på 350 dollar og kun tatt innsatsen av bordet så langt. 90% ether, 10% bitcoin i kryptoporteføljen.

10 Likes

Helt ekstremt. Du ser litt nedgang og vips …

Det er nok fryktelig mange som sitter å venter på dippen… Meg inkludert :joy:

Jeg sitter og venter på 4000, jeg :crazy_face:

Fint brudd

2 Likes

Hva skjer nå da… bitcoin faller og den fortsetter bare…

1 Like