Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

Jeg gjentar denne:

5 Likes

Hvor mener du vi er nå? Fortsatt fase 2?

Fase 5. :slight_smile:

Jeg kjenner at jeg begynner å få litt høydeskrekk. Solgte litt ETH i dag.

Vi er helt i starten av fase 2.

2 Likes

Den vurderingen er jeg enig i. Hva slags tidsperspektiv har du her? Har du gjort noen tanker om hvor lenge de forskjellige fasene vil vare denne gangen, eller vurderer du det ettersom?

Så du tror det er alt for tidlig å selge? Ser at det er flere rundt omkring som bruker fibonacci som forventer et fall tilbake til midten av 2000 nivået.

Altså, hadde jeg hørt på fibonacci på 100$ per ETH hadde jeg aldri fått med meg denne fine oppgangen. Det krever at du følger med hele tiden og kjøper nøyaktig når den snur igjen… uff det er stressende.

Jeg er ikke opptatt av å tjene penger i svingene, jeg er her kun for det lange løpet.

Hvis ETH korrigerer tilbake til 1900$, spiller det ingen rolle. Dette er bonus jeg har opparbeidet meg ved å være langsiktig og aldri solgt en eneste ETH.

Jeg kan vurdere å selge litt ETH i høst , da står ikke ETH I 3000$ for å si det sånn.

Det jeg koser meg mest med nå er å se at flere og flere store institusjoner kjøper med begge hendene.

3 Likes

For dem som vil ta større risk så anbefaler jeg kjøpe RSR, den kommer til å doble seg på kort sikt.

#DYOR
Altså gjør egen research.

Tips 2:
Enda høyere risk, bli med tidlig i IFO f.eks. I eth hjelperen Fantom. :wink:

1 Like

Takker for seriøst svar :slight_smile:

1 Like

Bedre blockshain teknologi enn Bitcoin, tror banker, meglere, finans institusjoner kommer til å satse på ETH. Tror vi bare er i begynnelsen nå. 50K USD ingen umulighet. Bare å legge i skuffen

1 Like

Dette høres jo litt gale ut. Men jeg tror vi er i begynnelsen på en ny måte og finansiere på. Mye mer vil bli på crypto og ting går mye raskere. Jeg har økte siste tiden og mest i ether og lit binance. (Bitcoin er tomt) + litt gamle posisjoner i Ada, bitcoin cash (som er billig men kanskje aldri blir noe) + lit tron som jeg syntes ser spennende ut.

Men ether er 75%.:scream:

2 Likes

Helt enig.
Husk å investere akkurat nok slik at det ikke blir belastende og at du må følge med hele tiden.

1 Like

Dere som timer inngang nå, husk å følge med på trendene…

En mnd tilbake var NFT på alles lepper… nå er det DeFi som gjelder.
Det betyr at en kan få nå rabatt for gode NFT prosjekter…

Det gjelder å tenke motsatt av alle andre.

Litt off topic, vi holder oss til ETH.
Sorry

1 Like

Ja, går inn med det som jeg kan tape, men ETH får bare større og tørre fotfeste og derfor høyere sannsynlighet til å ikke gå rett vest. Er så mye mer som skjer i crypto verden nå enn da kursen var 300 så jeg tenker mindre på kursen. Mer at dette blir en standard. Har mer verdi i Bitcoin kontra ETH men har større tro ETH i det lange løp

1 Like

Neverending all time highs :joy: :star_struck:

1 Like

Jeg gleder meg den dagen ETH bryter alle TA reglene. :slight_smile:

1 Like

Ikke hørt om IFO hvilken er det?

Jeg tok 20% av bordet og venter på neste 20-30% dipp. Erfaringsmessig så kommer de, fint med en trade :joy:

2 Likes

The Concept of Initial Future Offerings ( IFO ) … And now, the crypto market is moving towards an even more novel concept of initial future offering ( IFO ). IFO can be safely considered to be one step ahead of the ICO and IEO as it builds its selling proposition on the idea of future offering.Jul 19, 2019