Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

Det gjelder å være i forkant av alle andre og være med tidlig i IFO.
Fantoms nettverk og nylige Opera-Go oppgraderinger gjør den til den beste, raskeste og billigste ETH hjelperen verden har sett så langt.
Skal mann gjøre en skikkelig kule må mann satse på noen kandidater der.

Jeg har noen klare anbefalinger jeg allerede har satset på og gjort flere doblinger på.

Yup er investert i Fantom, tenker å holde meg langsiktig der :+1:

Takk for tips på RSR :ok_hand:

2 Likes

Da kan jeg for første gang skryte på meg en 10-bagger🙈 Urealisert sådan, og det vil den forbli i ganske mange år til.
Kjøpte på en dag i 2017 det eneste jeg jeg har kjøpt i krypto, ever. Planen var, og er fortsatt at de ikke skal røres på minimum 10år. Satt inn en pott som ble fordelt 33,3% BTC, 33,3% ETH og 33,3% IOTA.
Er godt på + siden i BTC også, værre med IOTA for øyeblikket, men totalt sett en rimelig sinnsvak prosentvis avkastning på noe jeg har spandert kanskje 3 timer av livet mitt på, for snart 4 år siden😅

14 Likes

Hvilken plattform handler dere på?

kraken.com for mitt vedkommende.

Altså, så utrolig morsomt det her. Aldri vært med på liknende i noe papir. Ei heller i Ethereum hvor jeg har vært investert siden 2017.

Siste dagene har vært de mest lukrative jeg har hatt i markedet noensinne. Begynner å få noe høydeskrekk, men samtidig så er FOMO-en foreløpig såpass stor at jeg ikke tar noe penger av bordet med det første. Spennende å se hvor det flater ut, hadde ikke hatt vondt av en liten konsolideringsfase nå snart. Selv om den gjerne må gjøre det oppe på 4000-tallet et sted :slight_smile:

3 Likes

Venter du fortsatt på drop, eller ble det kjøp? :blush:

Har egentlig plan om å selge litt når kryptodelen overstiger 10% av portefølje. Men dette er for morsomt enda :grin:

2 Likes

Nå kommer dippen vi venter på :grinning: Så er det bare å kjøpe dippen, før vi skyter opp til 4k

1 Like

Det var litt godt å roe ned litt. Gikk fort opp til 3500 altså :blush:
BTC får kjørt seg i forhold. Tipper vi minimum skal til 0,1 på chartet i løpet av “sesongen”. Dvs ETH 5k-6k. Hvis man samtidig tror at BTC skal til 100k, så snakker vi 10k+

2 Likes

Er det noe target på dippen? Snakker vi 2500 området?

Det ble kjøp på 2280 🥲

1 Like

Kanskje vi allerede har hatt dippen i det korte bildet :man_shrugging:

https://www.marketwatch.com/story/can-ethereum-prices-hit-5-000-in-a-week-thats-what-one-crypto-expert-speculates-as-ether-mints-records-11620063086?mod=mw_more_headlines

4 Likes

Noen som har kastet seg på nye «doge» coinen , etheriummclasic. Kjøpte noen 5.5 lodd for løye. De sier dette er det som Reddit gutta nå har begynt og pushe. Og det ser ut som det stemmer godt. Se de volumene på charter.
Hvem vet hvor mye de klarer og pushe denne…

Snart står det vel i alle aviser og alle kaster seg på :joy:

ETH er ekstrem bullish folkens.

Vi har en micro resistance på 3480-3500 som vi kommer til å blåse av ganske snart.
Husk at vi er i price discovery.

Når ETH stabiliserer seg i øvre sjiktet kommer ALTS til å eksplodere!

Husk fasene og hold!

4 Likes

Fortell gjerne mer om fasene :slight_smile: ikke alle som vet om dem, og jeg er veldig usikker selv. Har hørt at ETC kommer etter ETH og at large caps stort sett kommer etter ETH (generelt) og at ALTS kommer når large caps stabiliseres. Mens alts på Ethereum sikkert kommer når ETH stabiliseres som du sier…

2 Likes

Det er veldig vanskelig å vite men jeg kan prøve å svare, etter min egen magefølelse og informasjonen tilgjengelig på internett.

ETH og andre store krypto valuta pumper nå.
Jeg antar/tror ETH vil stabilisere seg rundt 5000$ i første omgang.

Så kort fortalt, de som ser ETH pumper nå og føler de er litt “forsein” til festen bør fokusere på ALTS.

Her er noen x5 kandidater, inkl. real world behov:

  1. ANKR
  2. RSR
  3. OGN
  4. FTM
  5. Ocean

Hvis dere kjøper, gjør først research.
Og ikke bli skremt av 30-40% svingninger.

Til slutt, sett mål med investeringen.
Når du x5 dine penger så selger du!

Ikke forvent å doble pengene over natten. Sjekk saldo i september 2021.

4 Likes

Super oversikt og fine tanker!

Jeg tror personlig det er lurt å sikre litt underveis, feks 5% av gangen, og ha en endelig target langt over 5x, spesielt på de kryptoene som enda ikke har hatt massive gains.

Jeg snakker minst 10x, kanskje opp til 50x eller mer fra bunn.

Dette er litt nytt territorie for meg, og det er vanskelig å se for seg så store gevinster, men mange gikk ned 99%, og skal de tilbake må de gå 100x.

Noen kryptoer fortjener høyere verdi enn sist all time high, og mye har skjedd siden sist. En del kryptoer er i prinsippet kanskje verdiløse fundamentalt, men mye av krypto er basert på ren teknisk analyse.

Så lenge prosjektet lever vil de kunne se store verdiøkninger i månedene som kommer TROR jeg.

DOGE er egentlig et godt bilde på det.

Tenk at C20, Invictus Capitals topp 20 indeksfond, fikk nærmere 80% gevinst fra DOGE sist uke.

Personlig ville jeg aldri rørt den med ildtang!

Men skjønner jo nå at sånt også kan ha verdi (og kødder litt med sentralbankene og folks bevissthet ved å poengtere nettopp det).

2 Likes

Det er alltid lurt å sikre gevinst.
Vi har alle forskjellige strategi, noen har ukeplan og noterer i Excel kjøp/salg og har en fin månedslønn mens andre er holdere og har TP mål.

Det viktigste er at du ikke blir skremt av svingningene.
Første kjøp bør utføres etter DCA (dollar cost average) regelen.
Si at du skal kjøpe for 100kr.
Start med 20 kr, så kjøper du mer når det er røde dager, 30 kr til. Så venter du… du tror den stikker av.

BTC korrigerer så får du en sjans til, da kliner du til med en 50 lapp. :slight_smile:

Så holder du og har Diamond hands. :wink:

2 Likes

Vil tilføye at NFT har gått litt i glemmeboka, all fokus er i DeFi nå.

Da skal du være smart og kjøpe NFT prosjekter og tålmodig vente på din belønning.
Juni f.eks vil NFT blomstre er mitt tips.

Kjøp solide lodd som også har real world scenarioer.

OGN er bra, men det er mange andre gode NFT prosjekter
Er selv inne i OGN siden 0.4$ og staker den.

1 Like