Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

Jeg har brukt eToro 1 år og funker veldig bra.
Får ut penger uten problemer, betalte staking på cardano uten og gjøre noe .

2 Likes

Eller Return To Normal…

5 Likes

Jeg har frem til i dag ment at vi har vært i en bull trap, men etter de siste dagers helomvending fra Bloomberg, Goldman Sachs, Elon Musk m.fl. tror jeg vi er i fasen hvor institusjonelle investorer nå har onboarded. Nå starter mediaoppmerksometen virkelig, hvor narrativet blir at bitcoin er store of value av fornybar energi og energieffektiv DeFi/Smart contracts. It’s just begun.

1 Like

Ja, så det siste halvåret hvor drosesjåfører og instagrammødre har skreket om krypto var stealth phase da?

7 Likes

Ja, morsomt at folk trodde Bitcoin skulle dø med engang. Vi fikk aldri en blow off top og det var aldri helt eufori. Samtidig var det mange shitcoins som kom ut hver dag, så det var et tegn på at toppen for denne gang var nådd. Jeg tror generelt at Mai er en ille måned for aksjer og krypto, sell in may and stay away. Etter Mai blir det mye bedre :slight_smile: At BSU pengene mine ble minst halvert var også leit, men har ikke solgt.

Tja. Spørs vel hvor i verden man befinner seg da og hvor det globale markedet er i syklusen. Norge har vært gjennom krypto mania tidligere, så det ligger nok litt lenger fremme i pannebrasken på den jevne nordmann. Har vært mange tegn på euforia allerede, men også mye som tyder på at institusjonene nå onboarder. Det gjør de ikke hvis de tror toppen er nådd.

Men hvem vet, jeg er posisjonert for at det kan gå begge veier.

:eyes:

3 Likes

Sjekk siste 24 timers volum kontra BTC. Snart blir ETH nummer 1.

3 Likes

Kanskje legge til at det gjerne har med at ETH har vært en del mer volatil, som kanskje ikke er et tegn på “styrke” om man sammenligner de to?

Håper det. Bitcoin dominanse er noe dritt.

2 Likes

Ethereum er mangelvare. Derfor er den volatil. :wink:

den er volatil fordi kursen ikke tåler volumet:)

Det er fordi det er stort sett spekulanter og tradere som styrer, derfor svinger det…

Det er bare spørsmål om tid.

image

1 Like

https://www.vaneck.com/no/en/blog/etf-insights/the-defi-threat-to-wall-street/

Et lite utdrag
“Those two scenarios would produce annual non-Bitcoin blockchain network fees of $145B - $180B.10 Assuming Ethereum captured 2/3 of this value and holding the ETH market cap/revenue ratio steady at its current 19x “sales” would yield an ETH enterprise value between $1.8 – 2.3T vs. its current $290B market cap.”

2 Likes
9 Likes
1 Like