1840,66*2=3680
Om du regner fra bunnen av wick til 2902 så får du 57,6% opp.
Samtidig:
- With a loss of 10%, one needs a gain of about 11% to recover. (A market correction)[1]
- With a loss of 20%, one needs a gain of 25% to recover. (A bear market)
- With a loss of 30%, one needs a gain of about 43% to recover.
- With a loss of 40%, one needs a gain of about 67% to recover.
- With a loss of 50%, one needs a gain of 100% to recover. (That’s right, if you lose half your money you need to double what you have left to get back to even.)
- With a loss of 100%, you are starting over from zero. And remember, anything multiplied by zero is still zero.
Interesant å se om det er eth tid igjen. Fra forrige topp:
11.12.2017 (BTC topp)
- BTC - 18500$
- ETH - 680$
08.01.2018 (ETH topp)
- BTC - 16000$
- ETH - 1400$
Nesten en 4 dobling om en ser på ETH/BTC
Det som er min utfordring er denne grafen. Hvordan går noe fra 250 til 2500 på 6 mnd… hva driver verdiene opp. Jeg elsker teknologien og skal kjøpe, men hvis vi nå går over i bear marked hva er nedsiden ?
Jeg pleier å visualisere krypto som at man fyller vann i ett tynt langt rør, istedet for å fylle i en bøtte (eller på bakken for fiat?) . Når folk kjøper stiger det raskt, tar man ut går det ganske fort ned også…
Men det er ikke helt korrekt, røret er mye tykkere nederst enn det er lenger opp…
Hahaha, den var faktisk veldig bra!
Det er lov å håpe
Yup de har sikkert sine nyheter reuters igjen, tydeligvis denne artikkelen som ble mistolket China bans financial, payment institutions from cryptocurrency business | Reuters når de ikke har endret noe egentlig China Reiterates Crypto Bans From 2013 and 2017 - CoinDesk
Bra coverage om det hele i siste episode av unchainedpodcast
Ethereum Closes In on Long-Sought Fix to Cut Energy Use Over 99%. Shift could boost Ether as Bitcoin’s environmental rap worsens; ETH’s 45,000 gigawatt usage may fall to 1/10,000th of that.
Så nå starter finansmedia med bull-artikler om krypto plutselig? Blir nesten for dumt.
Neida, det er ikke for dumt, det er bare sånn de holder på…!
De manipulerer markedene, de fleste trading-kurs forteller litt om det.
Det er herlig fascinerende at vi blir herjet med på den måten.
Skal de prøve å pulle en wyckoff, eller et nytt scheme på ETH og nå
Neste etter ETH blir vel ADA kanskje? fasten seat belts…
Apropos manipulering av ETH, samme fyren som snakket om Wyckoff distribution pulloff på BTC. Fortsetter nå at neste på lista er ETH, video er fra 5 dager siden.
gutta… det skjer shit på et nivå langt over våre hoder nå
Er eToro et fornuftig sted å handle ethereum på?
Miraiex funker jo fjell det, følg linken her inne så får @pdx noen kroner i vervepremie også.
Nei, etoro er kanskje et av de minst fornuftige stedene…! Dyrt og kjipt. Jeg ble trukket penger bare av å være inaktiv. Mener også de solgte mine kryptoposisjoner uten at jeg ba om det, før bullmarkedet. Jeg har ingenting godt å si om etoro bortsett fra st sidene ser ganske bra ut!