Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

2 Likes

"diamond hands

A delusion self-congratulatory label for someone who has not idea when to buy and especially when to sell a stock. Supposedly one who refuses to sell despite temporary downturns and marginal gains to hold on long enough to hit the big win and attain fantasy stock-picker-genius status. But, in reality, has no clue how trading or investing actually works and squanders the meagre life-savings accumulated from their $35,000 a year loser job"

:grinning_face_with_smiling_eyes:

6 Likes

Jeg gikk for MATIC. Kryptoen med mest desimaler og minst marketcap på nicehash/coinbase. Smart contract til ETH, visstnok, hva enn det betyr.

Polygon ( MATIC ) is an Ethereum token that powers the Polygon Network, a multichain scaling solution for Ethereum. … Users can deposit Ethereum tokens to a Polygon bridge smart contract, interact with them within Polygon sidechain, and then later withdraw them back to the Ethereum main chain, if need be.

Weekly

Fremdeles positiv med god mulighet for en higher low så lenge den bouncer før $1545.
Nærmer seg første fib nivå av interesse rundt $2775.

DAILY
Dette fib nivået sammenfaller med 50 dagers glidende snitt på daily,
så jeg anser det som betydningsfullt om den tar i mot her.

$3550 er nivået man må ta ut, til oppsiden, for å reversere nedtrenden på daily.

4 HR
Hvis man skal trade denne bullish kan man håpe på en bounce herfra opp mot den fallende trendlinjen (rundt $3200), og selge der (4 hr chart) om den blir avvist, og bare hodle videre om den bryter over - med viten om at neste motstand da vil være rundt $3550.

Volum tilsier at bjørnene har full kontroll, og et brudd opp ville jeg bare trodd på dersom volumet er tilsvarende det vi har sett på vei ned her. Legg merke til at en bounce herfra fort kan danne et bearflag for enda en leg nedover grunnet den bratte falltakten.

6 Likes

Ja min stop loss røk på 75% av portofølgen. Jeg hadde ca 2950… :frowning:
Og ADA på 1.72… :frowning:

Men så får vi se hvor dette fører… nå er jeg plutselig i 0 etter noen ekstreme uker.
Det svinger jammen ja. Som om det aldrig har skjedd…

Bra analyse igjen NocTurne :slight_smile:

Er det dette vi kaller Krakk …

image

2 Likes

Dette er vel grunnen:

giphy

5 Likes

Nei vent… 10 min etter min forrige
image

Oi, shit for ett tempo den faller

De har vel ikke endret holdning siden 2017 egentlig. Eller er det noe nytt her ?

3 Likes

Nei det var vel det samme som de sa.

Får håpe at ikke tesla har solgt, siden det var musk som startet litt av dette…

Jeg delte bare det som står i mail fra xtrainvestor, har ikke satt meg mer inn i det enn som så.

Har han sikkert, tidenes nett troll det…

Selger vel snart dropper markedet og kjøper på ny bunn :sweat_smile:

Nesten 60% ned fra toppen for en uke siden. Det er heftig. Glad jeg har sikret meg tidligere her.

1 Like

Jeg har tenkt ut 2021 med investeringene i ethereum. Gevinst sikret litt på vei opp, kjøpt noe dipper tilbake og kastet noe av gevinsten tilbake i aksjer.
Kjennes stygt ut nå, men jeg har kjøpt noe tilbake på denne dippen og holder ut året. Har allerede kjent på flere dipper på 20-40% på vei opp fra 200$.
Under 2000$ syns jeg det begynner se skummelt ut, da er vel opptrenden brytt og alt kan skje. :crossed_fingers:
Enhver må kjenne på selv hva de setter pengene på!

3 Likes

Alltid bra pg kjøpe på dipper. Men har erfart at markedet tar tid og komme opp igjen. Jeg og sitter og følger med nå
Helt ekstremt fall (men ekstrem stigning siden Jan.21 og… så?)

1 Like

Enig, Var med sist, og det ble en lang nedtur, men heldigvis var jeg aldri i minus, og hadde troen på at det skulle ta seg opp igjen. Og den gikk jo høyere enn noen gang. Jeg tror det vil skje igjen. Trenger uansett ikke disse pengene før det er så mye at jeg kan pensjonere meg på det.

3 Likes

ETH er opp 100% fra dagens low.

Opp med hodet folkens. :wink:

Vis gjerne hvordan du kom frem til det resultatet

1 Like