Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

Over til en annen ting så har Krypto lenge vært verdens mest spennende og profitable business og nå er det der mange av de smarteste folkene jobber.

Just saying :smiley:

3 Likes

Og HVILKEN business er det?!

Det er din PR?

Jeg linket til den. Er min ja.

Hvis du løfter blikket over til LinkedIn og søker etter “Solidity” f.eks vil du se et hav av bedrifter som søker etter crypto konsulenter. :slight_smile:

1 Like

okei, så det er det som ligger bak 500bUSD mcap? et programmeringsspråk?

Det er vel ingen hemmelighet at market cap for Ethereum er basert på spekulasjon? Jeg tenker folk får gjøre seg opp en mening om hva de tror det vil være verdt i fremtiden. Potensialet er enormt det er det ingen tvil om.

2 Likes

Ja, blant annet. :slight_smile:

Hva tenker dere om Ethereum fremover?

Jeg flyttet litt eth over til cardano i morges , men denne kommer til og få en god revansj straks Elin musk feberen har lagt seg.

Takk for svar! Dobla i Cardano selv :sunglasses: men har mesteparten i ETH!

Da er vi 2 :+1:t2:

Ble minnet om en feilinvestering jeg gjorde i et kryptofond for et par år siden, Countinghouse Fund.

Jeg gikk ganske hardt inn i dette fondet, kjøpte først ETH og så CHT for tilsammen 170k $ til slutt.

Det endte med at fondets forvaltere stakk av med pengene, ble anmeldt og til slutt gjennomgikk rettssak i Australia, og slapp fri uten å få noen straff(!)

Jeg vil tippe at min gjennomsnittspris for ETH var rundt 200$, altså 850ETH.

Kort sagt skulle jeg nok bare beholdt ETH… :weary:

4 Likes

Hehe, så tipset ditt er bare å holde? :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 Like

Ohh my good…
Da jeg bestemte meg i fjor for og begynne med krypto hørte jeg mye slik. Så jeg har sikkert gått fir den dyreste leverandøren av alle. Men har fått masse penger både inn og ut uten problemer. Jeg har eToro .
Nå får jeg til og med stacking reward for cardano og tron (har ett par Tron som kanskje de kan komme :crossed_fingers:t3:)
(De har jo bare 15ish crypto valutaer med nokk for meg)

1 Like

Ikke egentlig men for de fleste er nok det det lureste, blant annet meg, men så lærer jeg jo fortsatt :sweat_smile:

Er det dippen eller er nedturen på gang?

Jeg håper på inngang under 3000.
Solgte noe I det området den er på nå, ble for tidlig. Hadde ikke trodd den skulle skyte over 4000 så fort.

Syns ikke det ser så krise ut om den dipper til 2700-2500. Blir vel verre om 2000 brytes.

Noen som har noen TA tanker eller andre tanker her?

1 Like

Ja jeg holder på de. Jeg tror fortsatt på etherium og cardano skal komme og tørr ikke selge. Med alt som skjer dette året er det vanskelig og vite hvor langt ned. Men med bitcoin press og musk og så tror jeg kanskje vi har begynt og se en overgang til produkter som faktisk kan brukes til andre ting en store og value. (Men er redd jeg kan bli sittende ennstund) jeg har kun 300$ igjen i bitcoin men resten i eth og nå mest i cardano.

Håper at Bitcoin mister markedsdominansen sin sånn at alts slipper å falle så mye hver gang Bitcoin følger. Etherum kunne for min del gjerne tatt over nummer 1.

2 Likes

Mulig å bestille en TA av ETH igjen @Nocturne? :slight_smile: