Tar heller en fysisk Rembrandt enn (50 millioner kroners) screenshot av open source kildekode
NFT = utsteder → idiot → større idiot → infinity idiot?
og selvsagt:
pris =
Sier du at Geneva Freeport ikke har 100% rent mel i posen? Sjokkert! (ironialarm)
Men for å være litt seriøs så tror jeg at NFT blir enormt stort og at det er dét meningmann vil ha størst befatning med innen krypto. Bare se for dere all forfalskning som skjer i verden og hvordan dette kan reduseres ved at man i tillegg til å kjøpe en Mulberry-veske etc også kjøper (/får med) NFT som validerer at dette er ekte vare.
Så hvis man eier en veldig populær NFT så kan man faktisk selge videre rettighetene til å benytte den. F.eks. hvis et selskap har lyst å bruke en kryptopunk i en reklame, så må de betale rettighetshaver en sum for å kunne gjøre det.
Dette er feil… (?)
When someone buys an NFT from the creator, they obtain ownership in the sense that it becomes their property. After all, an NFT is a digital certificate of ownership representing the purchase of a digital asset, traceable on the blockchain.
But the NFT holder does not have any other rights to the work. This includes those offered under copyright law, such as the right of communication to the public (in other words, making the asset available to the world at large), or the rights of adaptation or reproduction.
Oj! Takk for oppklaringen. Da er jeg ikke så mye på gli lenger
Brudd opp endelig
Ethereum går som en kule varmt er dette starten på slutten av BTC dominansen på lang sikt…
Et lite stykke igjen, men håper flippening skjer i dette bull runnet. Når Eth får proof og stake er det innafor tror jeg…
skyter fart nå si
Hvor tror dere eth skal nå? Ned/opp
På kort sikt, god støtte rundt 3800 ellers skal det vel tikke sakte men sikkert opp opp opp. Med forbehold om makroforhold osv.
Nå er jeg ingen tekniker og det er sikkert tegnet feil, men er det noen som ser på dette som en cup and handle? Noen kyndige med noen forslag?
Gassprisen er jo helt spik spenna gæærn. Er ikke dette et problem?