Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

Fantastisk :slight_smile:

1 Like

Toshi Ethereum Coinbase App Demo with Metamask and Etherscan

3 Likes

ETHBTC, snart kan det være lurt å veksle over fra BTC til ETH

Samtidig tror jeg ETH vil kunne falle en del mot USD ned til 100+

Så i mitt scenario vil ETH gå bedre enn BTC, men begge vil falle en del fortsatt mot USD før det snur (for ETH) og jeg venter til vi ligger nær bunnen av trendkanalen med å gå inn med kapital igjen.

2 Likes

Sakset fra: https://coinmetrics.io/charts/

2 Likes

Jepp da var vi der

Nå tror jeg det er bedre å eie ETH enn BTC fremover, sånn relativt sett

3 Likes

Her er det veldig stille for tiden, alle inne i bitcoin? Jeg følger med her, men fortsatt for tidlig å kjøpe.

Jeg driver og trader litt smått, prøver å tjene noen tusenlapper her og der. Inne med rundt 40k i ETH akkurat nå. Prøvde å få solgt på €285 i sted, men den stoppet på 283 før den snudde nedover. Så venter til den igjen er oppe og lukter på 280 før jeg prøver meg på en ny trade.

Innbitt hodler siden januar :slight_smile: har ikke foretatt meg noe som helst siden mitt siste kjøp tidlig i februar.

1 Like

Kjøpte i romjulen 2016. Solgte 16 eth i sommer som står i btc / vrm. Resten står fortsatt og godgjør seg. Og er den største posisjonen min, også inkl fond og aksjer :zipper_mouth_face:

1 Like

Har diveraifisert litt og blitt med på et par ico’er, men har fortsatt ståltrua.

Edit: Og sendt 3 Eth til en scam site. . . . . . . Whoop

1 Like

ETHBTC følger det scenarioet jeg hadde sett for meg til punkt og prikke

2 Likes

Hvor tenker du deg inngang i ether da?

Det er for tidlig å si noe eksakt kursmål nå, men ned mot 100 er det jeg tenker kan være realistisk

Når det er sagt så har jeg størst conviction på ETHBTC chartet dvs at ETH vil gjøre det bedre enn BTC fremover.

2 Likes

Crypto Craze: Ethereum May Not Be A Bubble Despite 3,700% Explosion

https://www.forbes.com/sites/trangho/2017/11/12/crypto-craze-ethereum-may-not-be-a-bubble-despite-3700-explosion/

Da solgte jeg ut det jeg hadde på €279,5 også ser jeg an veien videre. At vi skal ned å smake på 250-tallet igjen er for meg ganske åpenlyst, men veien som @holmes skisserer videre har jeg ikke TA-kunnskaper til å se selv. Velger dog å stole på han, men følger veldig godt med fremover.

Har forsøkt å tegne opp noen linjer i 3-dagers chartet for en stund siden, og føler at den følger de ganske ok. Tar veldig gjerne i mot tilbakemelding fra dere som er dyktigere enn meg på dette.

1 Like

Jeg synes ETH faktisk ser ganske sterk ut nå, så begynner å bli usikker på om den kan komme ned dit jeg ønsker.

Der jeg hele tiden har hatt størst conviction er ETHBTC, dvs vil jeg er veldig overbevist om at ETH vil gjøre det mye bedre enn BTC fremover.

1 Like

Hva er det som skjer nå? :rofl: