Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

Vi er i slutten av en massiv vimpel som har bygget seg opp de siste månedene :slight_smile:

Jeg nevnte i en annen tråd at jeg hadde gått helt ut av aksjemarkedet og satt det jeg hadde på børs, inn i Ethereum. Allerede opp 16% på den nye posisjonen :slight_smile: men tenker jeg tar litt gevinst nå på disse nivåer, mye motstand ved 375.

1 Like

Takk for oppdateringen! :slight_smile: Hvor stor er den motstanden tenker du? er jo helt baluba tilstander på de svingningene iblant :rofl:

Har troen på at den skal ta forrige ATH i nærmeste fremtid

Skjer nok i løpet av de nærmeste dagene, om det fortsetter sånn som nå :slight_smile: Den motstanden flytter på seg hele tiden, ser enorme salgsvegger flere steder fra 371.6xx og oppover. Får satse på at de veggene må gi tapt om ikke så altfor lenge!

2 Likes
1 Like

Frister å kjøpe litt her nå, får ethereum samlet verdi større enn alle altcoins? Nå kan vi vel begynne å kalle bitcoin og de andre små for altcoin?

4 Likes

  • Betyr dette at korrelasjon plutselig er bare tull
  • Betyr det at antall transaksjoner vil gå opp i Bitcoin
  • Betyr det at Bitcoin boblen kommer til å sprekke

0 stemmegivere

3 Likes

ETH/EUR ligger an til å bryte opp.

3 Likes

Ser ut til at den brøt opp ved $368.5.

400$ til helgen?

1 Like

Nei nei jeg vil ha den litt ned så jeg kan kjøpe :heart_eyes:

1 Like

391 på GDAX nå. Skjer nok i løpet av kvelden, når USA våkner.

1 Like

Du hadde gode kjøpsmuligheter hele den tiden Ethereum konsoliderte på $300 :stuck_out_tongue:

2 Likes

Kjøpte tilbake for halvparten nå, står klar med siste rest om den skulle ta et lite dykk igjen. Noe jeg håper på, da jeg for ENTE gang har klart å trade fra meg gevinst. Beviser bare for meg selv nok en gang at jeg bare burde kjøpe og sitte stille.

1 Like

Følg mitt eksempel, har sittet helt stille siden $10 i januar! :smiley:

Edit: $395 $397 er brutt, går fort opp nå.

3 Likes

Det forundrer meg ikke. Jeg har trua!

1 Like

Det ble visst ATH tidligere enn jeg hadde trodd🤣

1 Like

Kjøpte meg inn hardt rett før 400 nå, hvis den bryter så blir det FOMO og mulighet for en fin fortjeneste.

1 Like

Hehe, dipper litt her nå. Folk som tar profitt tenker jeg… Men det er en salgsvegg på rundt 7000 Eth fra her og opp til 400… tilsvarer noe sånt som 2,8 millioner dollar. Det er heldigvis langt mindre motstand nå enn ved de to tidligere rallyene opp til 400! Koreanerne er over 400 allerede, så varer nok ikke så lenge før vi også er der :slight_smile:

1 Like

401 på coinmarketcap nå :star_struck:

1 Like

Bare $19 igjen før vi når tidligere ATH da!

1 Like