Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

ATH når vi tenker dollar prisen, min target er 0.15 btc og dobbel top :smile:

2 Likes

Nå skjer det ting

1 Like

Tente på alle plugger da jeg leste det der. Journalisten har ikke satt seg ordentlig inn i saken - Ethereum har da vært over 400 tidligere, så jeg sendte ham en mail og bad ham om å rette opp det. Da svarte fyren at de baserte seg på informasjon fra coinmarketcap.com, som samler info fra alle børsene. La til og med ved bilder som skulle bevise at Ethereum aldri var over 400.

Svarte så med dette:

Rett skal være rett…? :smiley:

4 Likes

Han har sikkert sett på Ethereum classic :smiley:

Kanskje et gjennomsnitt han bruker? Uansett en bagatell som vi egentlig ikek burde henge oss opp i :slight_smile:

Hold dere fast nå kommer raset :smiley: Begynte å kjøpe nå

Langsiktig posisjon med hypotesen at vi skal inn i neste reprisingsbølge nå. Men begynner alltid å kjøpe forsiktig og øker evt etterhvert.

2 Likes

@tommaen Nå skjer det ting :rocket:

1 Like

Oh Yes. Regnet med at den ville ned og teste støtte på 400 før den videre ferden opp. Deilig å se at Eth endelig får sluppet seg løs!

2 Likes

High five folkens jeg snitter opp

1 Like

Hva tenker dere nå som USA har våknet på selveste black friday? blir det dump for en ny tv eller rekyl? RSI er ganske høy :rofl:

Mot 8000

44

4 Likes

Haha, ja får sikte 3-gangen mcap :rofl:

500$ eller kommer det en korreksjon snart? :sunglasses:

Ja i bitcoin :joy:

3 Likes

Eth har litt å gå på nå. Sats heller på at det overprisede beistet krasjer :slight_smile: BTC har vært svært stabil den siste tiden, noe som er uvanlig til BTC å være. Får se hva som skjer etter at vanskelighetsgraden til BTC har blitt justert. Skjer i løpet av omtrent en time.

2 Likes
1 Like

Bull :smile:

2 Likes

Ja, her skjer det virkelig store ting nå. Syntes det er interessant hvor stabilt Bitcoin har vært i det siste, mens Ethereum virkelig skyter fart nå…

2 Likes

Bitcoin har massiv pause ;D