Det gir på ingen måte mening men det gir heller ingen mening at den nå står i $11500…
Det trenger ikke gi mening for min del. Hvem vet hva folk i Zimbabwe tenker/frykter og andre land der presidenthus og andre styresmakter er korrupt - disse dundrer milliarder ar kroner inn i BTC/krypto. I tillegg har Coinbase nå ca 200.000 (!!) ny kontoer som opprettes HVER DAG
Over 40 igjen
Gidder noen raskt å forklare hvor og hvordan man kjøper ethereum?
ETH XBT får du kjøpt på Nordnet, ellers vet nok andre hvor du får kjøpt ETH trygt.
Trenger skikkelige ETH til det hemmelige prosjektet vårs! Nytter ikke med derivat da.
Noen som vet om Bread wallet funker mot Ethereum?
Må jeg ha ETH for å kjøpe meg inn på det prosjektet på Insider?
Må vel skaffe meg sånn wallet da, den skal jeg være med på
Hvis du allerede har bitcoins kan du overføre det til hvilken som helst kryptoexchange for å kjøpe eth. Bittrex, kraken, binance, kucoin… Bread wallet vet jeg ikke noe om.
Hvis du har fiat og ønsker ETH kan du gjøre SEPA overføring til Kraken og handle der (via Euro)
ETH XBT går visst bare oppover skulle hatt etpar nuller bak investeringen på 15K der ja…
du HODLer ikke?
Kjøpte på 345 når vi fikk dippen sist uke, som du ser i dagschartet har momentumet falt og setupet nå er likt de andre gangene ETH har hatt pullbacks.
Se fallet ETH hadde i sommer, jeg ser klare likheter, derfor solgte jeg.
For nå vil jeg se det an.
Forsøker å overføre 1,1 ETH til wallet. Har gått 2 1/2 timer, og har enda 0 confirmations.
Hvor lang tid må jeg påregne?
Det er enda ikke kommet Macd kryss i usd
Kjøper heller tilbake hvis den krysser opp igjen.
Kjøper du hvis den dupper ned mot 400 usd?
Er det mulig å forklare en som aldri har satt seg inn i analyser hva jeg ser på bildet?
Feks hva indikerer de grønne og rosa strekene? Hva er de 3 sirklene?