De vannrette strekene altså
Er ikke så sikker på om det blir brudd opp med det første. ETH følger dessverre fortsatt det beistet (BTC) som en klegg. For å si det sånn: dipper BTC så krasjer ETH. Krasjer BTC er ETH død, så å si (neida, men det blir tøft hvis BTC skulle krasje 5000 dollar ned)
BTC dippet fra toppen for noen dager siden, og Ethereum fulgte etter. Det jeg har lagt merke til er at før en ny oppgang kan starte må vi gjennom minst tre korreksjoner. Vi har hatt to hittil: den første fra $518 til 400, den andre fra $484-ish ned til 450. Nå har Ethereum ligget og vaket mellom $455 og 465 en stund, mens BTC snart kommer til å prøve seg på $12.000… Massiv motstand på de nivåene, om Bitcoin ikke greier å bryte gjennom er det duket for den tredje dippen i ethereum.
Hvor langt ned tror du den kommer i den tredje dippen?
Ikke godt å si, men det er støtte på $400-420. Får se
Ut her såvidt i pluss, følger med på ny inngang når pilene peker oppover igjen, eller den kommer ned mot 400.
I krypto lønner det seg å bare holde… det er flere på Reddit som har regnet på det, og som har kommet fram til at ved å trade har de tjent 30% - men hvis de bare hadde holdt hadde de tjent 50% mer.
Holder fortsatt på de jeg kjøpte for et år siden (rundt 4400 prosents fortjeneste der så langt). Som jeg nevnte tidligere, så er jeg ute av aksjemarkedet. Satte inn alt i Eth, og det jeg hadde av tap i FUN er allerede tjent inn igjen og vel så det. Denne potten solgte jeg like over 500 for å ta tilbake min opprinnelige investering. Venter nå på ny inngang
Tror sannelig jeg skal begynne å HODLe selv. Har forsøkt meg på flere trades, noen få har jeg gått litt i pluss, men har gått glipp av flere doblinger fra jeg først kjøpte på rundt €11. Samtidig tjent godt på ETH, men hadde hatt mange hundretusen ekstra i gevinst om jeg bare hadde sitti rolig i båten hele veien.
Det har lønnet seg å holde så langt, om det lønner seg å holde i all evighet vil vel tiden vise
Er søren meg ikke lett å bestemme seg, ser man historisk på det så vinner alltid holderne til slutt.
Men så får en selvsagt kalde føtter når en selv står med hundrevis av % gevinst. Hvordan vite når det kommen er topp er umulig, momentet i kryptomarkedet er akkurat nå helt absurd. For meg virker det som det er vanskelig å stoppe, hver nedgang blir snudd svært raskt. Eneste skikkelige fallet siste tiden var jo når Kina bannet ICO og selv det viste seg ha ingenting å si!
Jeg har hele tiden sagt jeg skal holde i flere år bare for å se. Tror det er verdt risikoen egentlig. Har vært med på såpass mange sjokkerendes oppganger nå at jeg ikke tror jeg skal forsøke time markedet så mye, bedre vær med på litt fall enn å gå glipp av desse 10 gangerne!
Samtidig så er det selvsagt alltid best om man faktisk treffer slik man kan kjøpe enda flere coins på lavere priser osv, men den hastigheten alt vekser med nå risikerer en å sitte igjen på perrongen.
Foretar meg ingenting før kryptomarkedet har nådd totalt 1000 milliarder dollar i markedsverdi. Det er mer enn hva Apple er verdsatt til i dag (871 mrd dollar)… så om vi må gjennom et eventuelt krakk, so be it. Kjøper mer
Btw, nå er det tegn til bevegelse på GDAX… følger med her. Flere kjøpsvegger under 452.
Er ikke dette grunnen til oppgangen i ETH?
Hvorfor akkurat 1000 milliarder?
Fordi det er en stor milepæl, og fordi det kan gi noen hint om veien videre. Det er for eksempel ingen andre bedrifter som har oppnådd en markedsverdi på 1 billion dollar (trillion i USA - hvorfor kan de ikke ha samme betegnelser som oss andre?!).
Så langt riktig valg - hva tenker du @Defender? Prøve seg ned mot støttene eller vente på macd kryss?
Siterer meg selv… $420-støtten har virkelig holdt stand på GDAX. Kom en bounce der tidligere i ettermiddag, og nå ser det ut til at 420 skal testes igjen. Ser også en dobbeltbunn på 1H-chartet, nå får vi se hvordan det utvikler seg videre!
Er det håp å kjøpe ned mot $380? Trenger 20-40 ETH til en ICO…
ETH/BTC på GDAX er nå verdt 387 dollar.
Takk - en ting jeg lurer på (n00b). Ser at når jeg skal kjøpe så må jeg sette gas price. Trekkes denne av ETH saldoen min eller må jeg kjøpe GAS utenom?
Spørsmål 2 - forutsatt at det konverteres fra eksisterende ETH, kan jeg konvertere ETH til Gas?
Gas er navn for mindre del av en ether.