Såpass har jeg skjønt Bare lurte på om man må ha det utenom ETH da jeg ser man kan kjøpe GAS på lik linje med ETH. Men da mener du at på spørsmål 1 så trekkes gas bare fra ETH saldoen min?
ETH XBT går opp en del ser jeg.
På med joggeskoene?
Løp løp BTC krasjer nå. Eth følger etter som vanlig.
nei takk.
Jeg ser ikke noe krasj
Bullish kryss i Macd?
Tanker rundt fremtidig utvikling i pris i ETH kontra LTC? Har ca. 75% vekta portefølje med ETH. Med utgangspunkt i prisen nå ETH - 533 og LTC - 240, hvem tror dere har størst potensiale for vekst fremover? Dere ringrever vil kanskje uansett foreslå en 50-50 portefølje?
Gevinstsikring er aldri dumt, iallefall når man snakker krypto
Ny ATH nå. Toucha oppom €437.28 i dag!
Stiger en del - 24%
Kildekoden til LTC er bare en blåkopi av BTC.
Jeg tipper $1500 til jul 2018
Edit: Nei jeg tippet det for noen uker siden… Nå etter dette så er det vel kanskje greit å se for seg 2000-3000? Og kommer den dit, så ser vi $10K til slutt - kanskje 2020?
$1200 i slutten av januar 2018 er ikke utenkelig. Det kommer SÅ mange dApps i løpet av 2018 (OmiseGo, Raiden, District0x, 0x osv), og dette vil være med på å heve verdien. Hvis alt går på skinner, med lanseringen av dApps og skalering/sharding, så er 3K USD oppnåelig innen sommer 2018. Kanskje mer, men det vil jeg ikke spekulere i
Edit: glemte å legge til Proof of Stake!
Lønningsdagen kommer litt sent denne måneden, begynner å bli dyrt å kjøpe mer nå
Se hva du tenker om den saken om ett år; legg kommentaren til i kalenderen… Jeg tipper du kommer til å angre på at du ikke investerte mer - selv når lønningen kom sent…
Indiegogo is turning to Ethereum for crowdfunding