Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

Såpass har jeg skjønt :sweat_smile: Bare lurte på om man må ha det utenom ETH da jeg ser man kan kjøpe GAS på lik linje med ETH. Men da mener du at på spørsmål 1 så trekkes gas bare fra ETH saldoen min?

1 Like

:thinking:

1 Like

ETH XBT går opp en del ser jeg. :+1:

2 Likes

På med joggeskoene?

Løp løp :slight_smile: BTC krasjer nå. Eth følger etter som vanlig.

nei takk.

Jeg ser ikke noe krasj :stuck_out_tongue:

1 Like

https://www.coindesk.com/ubs-launch-live-ethereum-platform-barclays-credit-suisse/

Bullish kryss i Macd?

1 Like

Tanker rundt fremtidig utvikling i pris i ETH kontra LTC? Har ca. 75% vekta portefølje med ETH. Med utgangspunkt i prisen nå ETH - 533 og LTC - 240, hvem tror dere har størst potensiale for vekst fremover? Dere ringrever vil kanskje uansett foreslå en 50-50 portefølje?:wink:

Gevinstsikring er aldri dumt, iallefall når man snakker krypto

Ny ATH nå. Toucha oppom €437.28 i dag! :man_cartwheeling:

1 Like

Stiger en del - 24%

1 Like

Kildekoden til LTC er bare en blåkopi av BTC.

Jeg tipper $1500 til jul 2018 :slight_smile:

Edit: Nei jeg tippet det for noen uker siden… Nå etter dette så er det vel kanskje greit å se for seg 2000-3000? Og kommer den dit, så ser vi $10K til slutt - kanskje 2020?

$1200 i slutten av januar 2018 er ikke utenkelig. Det kommer SÅ mange dApps i løpet av 2018 (OmiseGo, Raiden, District0x, 0x osv), og dette vil være med på å heve verdien. Hvis alt går på skinner, med lanseringen av dApps og skalering/sharding, så er 3K USD oppnåelig innen sommer 2018. Kanskje mer, men det vil jeg ikke spekulere i :slight_smile:

Edit: glemte å legge til Proof of Stake!

1 Like

Lønningsdagen kommer litt sent denne måneden, begynner å bli dyrt å kjøpe mer nå

Se hva du tenker om den saken om ett år; legg kommentaren til i kalenderen… Jeg tipper du kommer til å angre på at du ikke investerte mer - selv når lønningen kom sent…

1 Like

Indiegogo is turning to Ethereum for crowdfunding