Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

Rent teknisk bør den snu her for å teste forrige støttenivå ($580ish) - men dette er krypto… :roll_eyes:

“At the end of the year, Bitcoin will be at $20,000. And Ethereum will be at $15,000. Great, now people can call me out if I’m wrong.” - Alexis Ohanian

Fy f… så ETH har gått siden bunnen! Den har virkelig ledet løpet :slight_smile:

3 Likes

Jeg har jo litt xbt, følger ikke med, men må inn å sjekke når du poster! Bare -20%, det er jo sgs pluss😀

1 Like

Ethereum ser VELDIG bra ut for å være helt ærlig. Angrer jo meg halvt i hel for at jeg solgte posisjonen min på $450. Men, men, en del av gamet når man trader. Det var riktig avgjørelse på kort sikt, men idiotisk på lang sikt selvfølgelig. Sjekk denne formasjonen. Om den slår til så har du target her (hvit linje i chartet):

6 Likes

Gikk inn i eth og fikk ikke gått ut før den stupte, valgte å hodle og det ser ut til at det kan ha vært lurt :blush::blush:

3 Likes

Godt å se at jeg ikke er alene. Er dog bare en liten post, rundt 1%. Kan jo håpe at den etterhvert utvikler seg å blir 2%:blush:

1 Like
1 Like

Meeeh solgte ETH trackern torsdag for å kjøpe litt Bull FUNCOM x2, satser på at de henter igjen “tap avkastning” neste uke :wink:

1 Like

Styrer unna slike produkter jeg…hadde vært gøy å prøvd nå da😊

Er ikke mye, bare 2.5% av porteføljen som lå i ethereum fra før. Bare for å holde gambleren i meg i sjakk :stuck_out_tongue:

2 Likes
1 Like

Ekstremt spennende for ETH nå - den kan enten bounce veldig hardt og nå $1000 ila. uken, ELLER gå i dass med 40-50%. Hvorfor? I dag møter SEC for å avgjøre om ETH er en security eller ikke :slight_smile: Kursen ligger RETT på den stigende trendlinjen (!)

2 Likes

Hva med det her https://www.trustnodes.com/2018/05/06/big-day-eth-secs-chairman-already-stated-ethereum-not-security ?

1 Like

Apple’s Steve Wozniak Dumps Facebook And Thinks Ethereum Could Be The New Apple

https://www.forbes.com/sites/montymunford/2018/05/18/apples-steve-wozniak-dumps-facebook-and-thinks-ethereum-could-be-the-new-apple

1 Like