Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

1 Like
1 Like

@georglu - jeg ser selv ute av ETH på traden med gevinst. Avventer og ser om BTC bryter ned fra formasjonen jeg omtalte i BTC-TA tråden. Worst case scenario for ETH om den følger BTC:

Frykter at det du skriver slår til, så har solgt meg ut av ETH- og BTC-papirene hos Nordnet for å være på den sikre siden. Går det opp, så får det heller være. Tenker jeg går inn når jeg er litt mer sikker på at vi skal oppover.

Pt. er det mer spennende å være inne i Funcom igjen og har også tatt et lite bet i BULL X2 FUNCO for moro skyld. Håper på en fin oppgang der. :smiley:

Haha. Etter at jeg har solgt meg ut av ETH og BTC, så stiger det selvsagt. :stuck_out_tongue:

Vi er i bull market og du selger, lol :smiley:

Er alltid texas i krypto - jeg ville ikke gått så langt som å si vi er i et bullmarked enda @TheLateAdopter - det er tegn til bedring og short squeezen vi fikk i dag kan være triggeren som gjør at vi får et bullmarked fremover, men den lange trenden er fremdeles ned. Så spørs det hvor risikopervers man vil være - jeg løper ikke etter disse kursene i allefall :slight_smile:

Det kunne jo gå begge veier og krypto er fryktelig volatilt. Jeg gamblet på ned og solgte meg ut på omtrent samme nivå som jeg kjøpte inn på. Det viste seg å være feil. Men sånn sett bedre med tapt gevinst enn realisering av tap.

Og, det kommer alltid flere muligheter. Det er jo det deilige med kryptotrading.

2 Likes

Jeg sitter bare. Bare parkometerpenger da, til noen dager parkering i Oslo :grinning:.
Er ned ca 50%, så jeg trenger en oppgang på 100% for å gå i null…kan nok være like greit å komme seg ut.

Mulig ny breakout i ETH. Tar en posisjon her…

3 Likes
2 Likes

Amazon launches AWS Blockchain Templates - Launch Ethereum networks with just a few clicks

1 Like
1 Like

Mulig Cup’n’Handle (bullish) om ETH bryter nedover nå :slight_smile:

1 Like

Stiger pænt i dag, hvad er target?