Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

Her er mitt chart:

2 Likes

Bunnen skrapes godt

2 Likes

The problem when you give millions of $ETH to $ETH competitors is that they can unload the $ETH on the spot market and short $ETH on the futures market before that, so they’re not only securing the funding but also manipulating the underlying spot market in favor of their shorts

1 Like

Dette er positivt i det lange bildet siden det skaper handelsvolum. Den kryptovalutaen med mest volum er den som vil være top dog.

Ja, helt klart. Skal bli spennende å se hvor bunnen er. Det er definitivt bjørnen som har taket.

2 Likes

The scaling solutions that are on the table for the Ethereum network include:

Sharding – that allows for nodes and transactions to be divided into smaller groups
Raiden – scaling ETH off-chain using state channel technology
Plasma – using a series of smart contracts to create hierarchical trees of sidechains on the ETH network

1 Like

Krakk?

Gått hardt for seg i det siste ja.

Da jeg på lang sikt har troen på at Ethereum kommer til å bli større og mer verdt enn den har vært bestemte jeg meg i vinter for å lukke øynene, glemme beholdningen litt og slutte å følge med på kurssvingninger. Jeg brukte ALT for mye tid på å følge med på krypto-kurser, og selv om det var spennende tok det for mye av oppmerksomheten min. I retrospekt hadde jeg jo spart mye på å selge beholdningen og ha det i fiat, men sitter allikevel komfortabelt med den beholdningen jeg har i dag og tror at jeg med mine flere års lange horisont kan få godt betalt for det.

Skulle det så vise seg at ETH ikke blir så stort som jeg tror har jeg jo alltid vært klar over at dette er høyrisiko på steroider - men lever fortsatt i troa på at dette kan gi rimelig god avkastning på sikt :slight_smile:

4 Likes

De sier at historien gjentar seg.
Vi som hamstrer ethereum på disse nivåene vil kanskje oppleve det samme. :slight_smile:

https://www.dn.no/nyheter/2018/08/18/1211/Finans/kristoffer-koch-tjente-21-millioner-kroner-pa-bitcoin-i-fjor

2 Likes

Tipper vi får en positiv konklusjon på dette møtet som starter 16:00 i dag:

https://www.coindesk.com/a-phone-call-could-impact-ethereums-future-and-its-happening-today

Dette vil nok gjøre at vi bryter opp fra dette triangelet:

2 Likes

Jeg håper at dette skjer en vakker dag, og at Ethereum tar over og blir den ledende.

2 Likes

Vi kan håpe på at selveste Musk trykker på kjøpsknappen. :slight_smile:

2 Likes

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @PepG (10 likes)
  1. @Jadda (9 likes)
  1. @holmes (5 likes)

Resten av topp 10:

  1. @Jensen (4 likes)

  2. @NoBrain (2 likes)

Gratulerer!

1 Like

ETH under 200 USD

Ser veldig svak ut, neste støtter er ca 155, 90 og 50 USD?

1 Like

Fristet til å si at går vi under 130 skal jeg spise hatten min, men kan ikke love å gjøre noe som jeg ikke er kapabel til å gjøre :sunglasses:

Hehe, virker som mange venter på tosifret eth nå så godt du ikke lovet noe. :stuck_out_tongue:

Selv om jeg ikke holder eth, og ligger over 95 % i fondet nå som tjener fett på denne volatiliteten synes jeg det bare er trist å se hva som skjer med eth :frowning: Eth var vel rundt 50 når jeg kjøpte verium som første krypto, men likevel sjokkerende!

Det minner meg om den gangen jeg kjøpte en ether eller to til ca 10x den prisen for å være med i en ICO. Dette blir spennende.

Winklevoss Brothers Launch Ethereum Token Backed By U.S. Dollars

https://www.forbes.com/sites/michaeldelcastillo/2018/09/07/winklevoss-brothers-launch-ethereum-token-backed-by-us-dollars

Blir interessant om denne formasjonen slår til. Prøvde fange kniven to ganger i dag og ble brent begge gangene. Satser på å kunne kjøpe ned mot bunn av kilen om den ikke bryter opp :slight_smile:

2 Likes

Oi 185