Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

i log skala så holder falltakten seg

Spennende å se om det ligger noen hvaler på 133

3 Likes

Og her kan vi lese hvordan forsikringsselskapene kan dra nytte av denne teknologien.

Når teknologien som kommer med etherum er så bra så kan det vel bli gratis? Hvorfor må etherum være en valuta og ikke bare en infrastruktur ekspropriert av United Nations? :blush:

1 Like

Ingen vet hva som vil skje med ethereum som valuta, jeg har heller ingen godt svar.

Vi som har denne valutaen må tenke veldig langsiktig… så kanskje blir vi belønnet.

https://www.forbes.com/sites/cbovaird/2018/09/12/is-now-a-good-time-to-buy-ether/#659bd1fc40c8

Ethereum er ikke designet for å være en valuta. Det er et insentivinstrument som belønner de som validerer blokkjeden. Det vil få enda større betydning når man etterhvert går fra Proof of Work til Proof of Stake.

En blokkjede uten en “valuta” eller uten en insentivstruktur er bare en treg database.

5 Likes

https://www.coindesk.com/ethereums-vlad-zamfir-claims-breakthrough-in-blockchain-sharding/

Teknisk ser det ganske bra ut. Har holdt seg godt tross pumpen. Potensiell bullflag på gang her.

3 Likes

Hmm. Jeg er ute foreløpig.

1 Like

Ny ATH…

Såpass ja, bør vel tenke på en inngang igjen her da :slightly_smiling_face: Disse må jo dekkes inn en gang.

Det er dette jeg venter på. Er jeg heldig, blir jeg rikelig belønnet om noen få år. :slight_smile:

1 Like

Er ikke dette å sammenligne to vidt forskjellige ting?

Det er i grunn det. Bitcoin sto for hypen og dro med seg alt opp. Deretter oppsto FOMO.
Nå ryddes det i rekkene(dumb money må ut) og jeg håper at Ethereum vil overta staffeten på grunnlag av det fundamentale. Det fortjener den.

Jeg har null peiling på dette, kun en antakelse om hva jeg tror kommer til å skje.

1 Like

@olafg - kan være greit å ta med LONGS i samme slengen. Hvor mange av disse må ikke selge om vi begynner å dumpe? Longs er også ATH og langt høyere enn shorts - husk også at dette bare er margin longs. Denne grafen reflekterer ikke alle som har kjøpt uten leverage. Sier ikke at vi ikke kan få en shortskvis, men det er to sider av denne saken :wink:

Her er en sammenligning longs vs. shorts (rød strek = shorts) :slight_smile:

1 Like

Kanskje ny oppgang for ETH vs BTC på gang

1 Like
2 Likes
2 Likes