Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

CMT en real konkurrent til ETH?

Går over til mainnet i oktober. Bra tilgang til brukerdatabase gjennom 5miles og er allerede i bruk på light in the box og blocktonic.

Linda Xie, cofounder at Scalar Capital, talks about what she saw at ETHBerlin, why it made her think Ethereum’s first-mover advantage may be hard for other smart contract platforms to overcome and how the crypto community in Berlin differed from that of Silicon Valley.

1 Like
1 Like
1 Like

De bruker Ethereum sin blokkjede :smiley:

3 Likes
3 Likes
2 Likes

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Jadda (19 likes)
  1. @PepG (15 likes)
  1. @olafg (6 likes)

Resten av topp 10:

  1. @holmes (6 likes)

  2. @Nocturne (6 likes)

  3. @Jensen (4 likes)

  4. @NoBrain (2 likes)

  5. @Morti (1 likes)

  6. @Irathi (1 likes)

Gratulerer!

BBVA Puts $150 Million Syndicated Loan on Ethereum Blockchain

https://www.coindesk.com/bbva-puts-150-million-syndicated-loan-on-ethereum-blockchain/

2 Likes

Er det noe håp her eller ny runde ned i kjelleren?

Blir kraftig rekyl når støvet fra hardforken i BCH har lagt seg. Settes vel en dobbel bunn nå.

Hardforken aktiveres om 2 timer.

1 Like

Spekulasjoner selvsagt.

Den dama har jo ikke peiling. Hun skriver at eth gikk så høyt som 5k usd, men her bommer hun kraftig.

Jeg er klar for doble sifre jeg. Gikk inn på 168 usd for noen uker siden, ut på 220-ish. Har ventet på at BTC skulle bryte sammen, noe som jo skjedde her om dagen. Går ikke inn igjen akkurat nå, venter på ny inngang.

1 Like

Panikk tilstander i Ethereum

Whale alert

Eh. Dette er jo WETH. Altså Ether til bruk i smartkontrakter. Vil heller tro det er noen som skal gjøre noe med MKR CDP.

MakerDAO Tutorial - How To Create A Loan CPD