Har du sjekket ut aave-platformen?
Nei.
En av de beste prosjektene etter min mening. Har både testet å låne, låne ut krypto og investert i tokens. Svært fornøyd med alle 3 så langt
Sist du sa dette kjøpte jeg ETH til €10-€12.
Hvilken utvikling ser du for deg denne gangen?
Ledger er nok nr. 1.
Jeg foretrekker Trezor siden den er open-source. Når noe er open-source kan alle i verden finne svakheter i systemet, og dette øker sikkerheten. Denne svakheten som du sikter til er i selve chipen i Trezoren, så man må fysisk loddde den ut av kretskortet for å utnytte denne svakheten. Hvis man i tillegg bruker et godt passord vil man i stor grad beskytte seg mot denne svakheten. Passordet blir som et ord nummer 25.
Ledger sin sikkerhet er closed-source. Chipen de bruker er beskyttet av kopibeskyttelse, og det er veldig vanskelig å verifisere at det ikke finnes svakheter. For alt vi vet kan ECB ha en bakdør. Så man må bare stole på Ledger når de sier at den er helt sikker.
Stemmer! Jeg tror nok begge er meget sikre, noe en uavhengig tredjepart også har konkludert med her:
Bluethooth kan kanskje bli greit i fremtiden spess for folk som reiser mye, selv om jeg ikke har brukt det til nå.
Uansett så tenker jeg hardware wallet hvor man i tillegg legger til 2FA på walletten er 100% sikker. Det kan umulig gå an å hacke begge deler med mindre man gir bort koder og telefon. Tenker egentlig at 2FA ikke er nødvendig på en hardware-wallet. Hva skjer dersom google en dag stenger den og man ikke har deaktivert den?
Jeg bruker kun Coinbase. De bruker cold storage og har 2FA ved innlogging.
Du kan bruke Trezor som 2FA.
Jaja, Ledger også, jeg kan aktivere og deaktivere 2FA akkurat som jeg ønsker! Så hardware wallet med 2FA blir jo fryktelig sikkert. Men bare spekulerte i om dersom Google er full av F om de kan fucke med 2FA dersom de ønsker?
Bryter ut av ohs nå
Den viser virkelig styrke nå