Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

Opp nye 7% idag :heart_eyes::rocket:

1 Like

Ser ut som folk begynner å få hastverk med å sikre seg 32 ETH som visst nok er kravet for å kunne kjøre en egen validator node når staking blir implementert.

2 Likes

Ja enig, men hele markedet er opp. Det meste har doblet seg på kort tid (av kvalitets-altcoins og tokens) :grin::+1:

Da er vi igjennom 250 usd. Det går virkelig unna nå :grin:

6 Likes

260 nå. Håper det roer seg litt da. At det blir en litt sunnere uptrend.

Dette minner skikkelig om begynnelsen av 2017, da den gikk fra 8 til 400 dollar på et par-tre måneder…

Håper dog at Eth roer seg litt nå, selv om dette er skikkelig gøy å følge med på :grin:

1 Like

Dette toget roer seg nok ikke med det første tror jeg :wink:

1 Like

Det er rett og slett hyggelig å være ETH holder nå om dagen. :slight_smile:

1 Like

Sitter også å håper at det flater ut litt. Gikk inn i begynnelsen av januar og har vært en grei reise. Solgte litt på ca. 225 for syns det har gått for fort. Når kommer pullbacken :exploding_head:
Det har hvertfall veid opp for nedgangen som har vært i aksjer.

1 Like

Både Ethereum, litecoin, eos og cardano ser ut til å kunne gjøre en stor dobbelbunn formasjon. Så jeg stresser ikke med å sikre gevinst enda.

Jeg tenker å sikre litt av gevinsten (20%) rundt 500-600 jeg…

Det er særs vanskelig å gå ut på riktig tidspunkt i denne kryptoverdenen (i hvert fall etter min erfaring), så er vel lurt å sikre noen prosenter her og der på vei oppover. Personlig har jeg såpass troen på ETH (med 2.0 og overgang til staking) at min strategi er å begynne å sikre gevinst når vi når ny ATH. Uansett om det tar 1 eller 5 år, så får tiden vise om det er lurt. Regner med flere større korreksjoner underveis, men satser på at weekly trenden holder seg.

3 Likes

Håper vi får en fallback til 240$ slik at jeg kan laste litt mer :raised_hands:

Min våte drøm er at ETH blir den nye ledende kryptovaluta for hele verden.

3 Likes

270 :star_struck: kjedelig for de som ønsker kursen ned da…

2 Likes

Early ICO Investors and Weak Hands Fully Shaken Out

2 Likes

What is for certain, is that Ethereum has been trading at a premium on Coinbase, and if it really does signify the return of fiat inflow to the crypto market, it could be the spark that ignites the next major bull run.

4 Likes

Ser fryktelig sterk ut ja :blush:

3 Likes
3 Likes