Opp nye 7% idag
Ser ut som folk begynner å få hastverk med å sikre seg 32 ETH som visst nok er kravet for å kunne kjøre en egen validator node når staking blir implementert.
Ja enig, men hele markedet er opp. Det meste har doblet seg på kort tid (av kvalitets-altcoins og tokens)
Da er vi igjennom 250 usd. Det går virkelig unna nå
260 nå. Håper det roer seg litt da. At det blir en litt sunnere uptrend.
Dette minner skikkelig om begynnelsen av 2017, da den gikk fra 8 til 400 dollar på et par-tre måneder…
Håper dog at Eth roer seg litt nå, selv om dette er skikkelig gøy å følge med på
Dette toget roer seg nok ikke med det første tror jeg
Det er rett og slett hyggelig å være ETH holder nå om dagen.
Sitter også å håper at det flater ut litt. Gikk inn i begynnelsen av januar og har vært en grei reise. Solgte litt på ca. 225 for syns det har gått for fort. Når kommer pullbacken
Det har hvertfall veid opp for nedgangen som har vært i aksjer.
Både Ethereum, litecoin, eos og cardano ser ut til å kunne gjøre en stor dobbelbunn formasjon. Så jeg stresser ikke med å sikre gevinst enda.
Jeg tenker å sikre litt av gevinsten (20%) rundt 500-600 jeg…
Det er særs vanskelig å gå ut på riktig tidspunkt i denne kryptoverdenen (i hvert fall etter min erfaring), så er vel lurt å sikre noen prosenter her og der på vei oppover. Personlig har jeg såpass troen på ETH (med 2.0 og overgang til staking) at min strategi er å begynne å sikre gevinst når vi når ny ATH. Uansett om det tar 1 eller 5 år, så får tiden vise om det er lurt. Regner med flere større korreksjoner underveis, men satser på at weekly trenden holder seg.
Min våte drøm er at ETH blir den nye ledende kryptovaluta for hele verden.
270 kjedelig for de som ønsker kursen ned da…
Early ICO Investors and Weak Hands Fully Shaken Out
What is for certain, is that Ethereum has been trading at a premium on Coinbase, and if it really does signify the return of fiat inflow to the crypto market, it could be the spark that ignites the next major bull run.
Ser fryktelig sterk ut ja