Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

Jøss dette må være noe for Peter Warren.

you can basically get free money for arbitrage or whatever opportunity you may have come up with that can be done in one set of steps.

Some guy for example made $360,000 by taking numerous steps in just one transaction, so bringing this whole thing to everyone’s attention.

Men man må visst kunne kode for å gjøre det samme :roll_eyes::thinking:

2 Likes

Fikk du kjøpt?

Eg ble for utålmodig og gikk inn for tidlig :sweat_smile:

Det blir nok bra i lengden uansett. En liten pullback måtte til for å bryte motstand oppover…

Ja, tenker det samme. Nå vurderer jeg å flippe pittelitt btc til eth.

Ser for meg noe slikt

3 Likes

For tidlig eller sent? :wink: om det er 2020-investering du snakker om?

@Buffet Har noen mynt som har fått være med på den festen :slight_smile: Innkjøpet nå var for veien videre og eg kunne fått den noen $$ billigere :rocket:

@holmes den pullbacken du har tegnet, hva ligger den på sånn ca? 200$?

175 usd

1 Like

får komme med en spådom jeg også. Alltid morro å se tilbake på :slight_smile: Tipper det laveste man kan få kjøpt på i denne omgang er 217 usd ved rett timing

2 Likes

Tror dette blir en kortvarig dipp. Er sikkert mye fiat på tur inn til børsene nå.

1 Like

Ethereum 2.0: Latest Updates For 2020

1 Like

Det er ikke sikkert hun og barna kommer dårlig ut her. :slight_smile:
Eller hva @Buffet? :slight_smile:

" **Jeg har ikke investert i bitcoins, men jeg har investert i Ethereum og iota blant annet. Det er en liten investering som er morsomt å gjøre med barna, sier Hege Skryseth, sjef i Kongsberg Digital."

1 Like

Det er ikke sikkert det nei :slight_smile: men de ble sikkert kjøpt rundt ath så det kan jo være de solgte da rundt atl slik mange har en tendens til å gjøre :slight_smile: Men om dette er en oppsparing til barna og hun har god kunnskap om oppbevaring så vil jeg påstå at det hørtes lurt ut :slight_smile: :ok_hand: :ok_hand:

Raketten er tent igjen :rocket: :rocket:

Close over 300?

4 Likes

4 Likes

Støtte på 217 holdt. Stockhastic viser ekstremt oversolgt. Kommer rekylen nå? :slight_smile:

3 doji-stjerner etter hverandre pleier å være et varsel på et rykk nordover :slight_smile:

3 Likes

Til tross for noen dagers nedgang så er vi enda opp over 70% siden årskiftet. Man leser stadig om at det ikke finnes alternativer til aksjer så vi må være fornøyd med det :slight_smile: Ser ut som en test av 50 dagers samt bunnen av trenden siden nyttår.

2 Likes
2 Likes