Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

5 Likes

Sentralbankenes blodrøde seddelpresse som nå skal på enda sterkere steroider kommer til å sende krypto til himmels. Tørr vedde ganske mye på at Ethereum står i 500 til over sommeren.

5 Likes

Chart-oppdatering fra januar er på sin plass. Kanskje topp 3 av prosjektene på Ethereum-plattformen :slight_smile:

Har gått raskere ned til bunnen enn jeg hadde sett for meg

2 Likes

Dyr Ethereum-dag ja. Blant de dyreste jeg har opplevd. Der ble vel 2020-gevinsten visket bort. Var forberedt på ytterligere nedgang men dette her så jeg ikke komme :slightly_smiling_face: heldigvis holder Lend enda koken, men i disse tider kan man ikke bare ha fullt fokus på penger heller da :slightly_smiling_face:

@holmes @Jadda

Hvordan er XBT omsetning på Etherum og Bitcoin nå? Samme produkt jeg tradet tidligere.

https://www.nordnet.no/market/other-certificates/16762971-ethereum-xbt

Hmm i følge historisk utvikling i linken der har produktet kun eksistert i 1 år. Men det er noen år siden jeg kjøpt Etherum XBT sist. Har noe skjedd?

Lastet ned. Så kursene da. Det ut som omsetningen er lav. Tror du den er likvid fremover?

Står at den startet 9. oktober 2017. Tror det stemmer.

Ja det stemmer. Måtte laste ned en fil.

Utstederen vil sørge for likviditet.

1 Like

Regn med stor spread uansett, det største problemet med disse sertifikatene er at de bare kan handles i børsens åpning, og at når det er volatilt vet marketmaker å ta seg betalt…!

2 Likes

Hmm ja. Grådige. Men jeg tenker uansett å bare kjøpe 1 gang og selge flere måneder etterpå. Funket som bare det tidligere. Går sikkert mer enn 1 uke mellom hver gang jeg sjekker kursen.

1 Like
1 Like
1 Like
1 Like
3 Likes