Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

Nødvendig dipp for videre oppgang.

3 Likes

Ja, uansett laster eg opp ila uken. Snakkes på 800 :blush: klarer vi det før jul?

1 Like

Dette er det høyeste volumet siden mars, og det er stort sett salgsvolum. Hvis opptrenden skal fortsette må den dessuten ta ut forrige høy nå som ligger 40% opp. Jeg vet det ikke er mye i krypto, men likevel…

Det beste man kan håpe på her er vel en lower high på neste bounce, og SÅ en higher low?
Det er i allefall det jeg kommer til å se etter for en potensiell inngang.

Hvis ikke blir det bjørneflagg :bear:

2 Likes

Vesensforskjellen i mye lavere marketcap enn bitcoin viser seg virkelig, den trader som smallcap i sammenligning.

Legg merke til hvordan kursen har bouncet opp fra weekly ema ribbon i 2017. Har vi faktisk startet bull runnet så kan dette bli veldig bra.

4 Likes

Interessant! Ser hva du mener om den EQen bryter bullish ja :+1:

Det lange bildet: Alt over 300 er egentlig veldig bra, og den er jo på vei mot 400 igjen allerede.

Bullsykel.

3 Likes

Bare fortsatt å styrke seg, siste gang under 400?

5 Likes
3 Likes

35 - Designing Ethereum | Vitalik Buterin

1 Like

Three factors are likely causing the underperformance of Ethereum and altcoins against Bitcoin. First, profits are seemingly cycling back into BTC. Second, the technical momentum of BTC remains strong. Third, BTC’s volume share is rising against other cryptocurrencies.

Flott utvikling nå for ETH :chart_with_upwards_trend:

5 Likes

to the moon :slight_smile: håper på ny ATH, sitter med 3 år gamle ETH tracker på Nordnet på 65kr :frowning:

2 Likes

Jeg er kun ned 50% nå😅

1 Like

Tipper ny ATH innen utgangen av 2021. Så få vi se :wink:

3 Likes

Hva er ATH ?

All time high, altså høyeste kurs noensinne.

1 Like

:smiling_face_with_three_hearts: Ja det vet jeg, men hva er ATH for Etherum ? :slight_smile:

Rundt usd 1420 på Coinbase, Bitfinex og Bitstamp :+1:

3 Likes