Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

3 Likes
1 Like
1 Like

Den er litt sånn kjedelig :sweat_smile: Når man bare ønsket litt raskere transaksjonstid :see_no_evil:

Så dersom man ønsker å betale opp mot hundre tusen for èn transaksjon så tar det et halvt minutt før den er bekreftet, begynner å nærme seg tiden til andre blokkjeder da :+1:

Halvt minutt… da er man “bare” ca 29,5 sek unna Nano?

Ja han får prøve 50 ETH i fees neste gang og se om det hjelper… Hehhe. Vil tro den gikk ganske kjapt. Det står innenfor 30 sek. Så det kan være 1 sek og det kan være 29 sek.

1 Like

Grei utvikling her nå :rocket:

3 Likes

Ja jeg syns ETH hang litt etter :smiley::+1:

Er det noen her som tenker å prøve seg på staking når det åpner for det?

Staking skal liksom sikre nettverket. Det for dårlig dersom stakeholders tar risk ved å stake. Min 32 Eth er også ganske latterlig.

Ved å stake Cardano tar man null risk. Og de er ikke låst for en periode. Man kan bruke staked coins på samme måte som de ligger i wallet. Staking reward blir automisk satt til staking ved utbetaling. Renters rente hele veien :grin:

Kortsiktig rom for for oppgang mot 500 mens bitcoin går sidelengs. Om bitcoin fortsetter momentet oppover tror jeg vi ser ETH mot 800 :chart_with_upwards_trend:

3 Likes
3 Likes

‘Intro to Eth2 & Staking for Beginners’ - Superphiz

Dersom man staker i fase 0 så er de låst helt til fase 1 starter? :sweat_smile:

Blir nok låst ett par år ja :slight_smile:

Stemmer. Pluss forsinkelser. Skulle vel over på POS i 2018? Og snakket vel om det så tidlige som i 2015. Så blir spennende å se nå i desember :slight_smile:

1 Like

Ser at ETH ikke har styrket seg nevneverdig mot BTC de siste dagene. Tror vi ser tilsvarende som foregående bullrun der BTC styrker seg mot resten frem til den når targeten (20 000 USD?). Når den er nådd, er det vell historisk sett sesong for resten.

Må vel zoome ut litt før enn konkluderer. Både Ethereum og andre altcoins har bedre avkastning enn Btc så langt i år :grin:

1 Like