Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

Dobbeltopp er vel mer bearish. Ligner på vcp pattern og ascending triangle med target til nesten all time high :sweat_smile:

1 Like

Men hvis en dobbeltopp ryker, så er den ikke mye til dobbeltopp lenger si

2 Likes

Hvorfor er den da perfekt?

Har heller ikke vært borti noen som bruker dette som et bullargument før. Men hvorfor ikke.

Var nok litt uklar på hva jeg mente:

Sjekk 1169 der fra 2 dager siden og nå. Siste motstand.

Reagerte ned i sted, jeg heller mot å tro at ETH sprenger seg oppover straks

3 Likes

Ser sterkere ut en antatt!
Begynner å få litt høydeskrekk her, så holder åpningen opp for at den kan gå begge veier.

1 Like

Sittet siden 2017 med eth. Så den gå fra 3k til 12k NOK og ned til 900 NOK. Sa til meg selv at neste gang så selger jeg like under ATH, men det frister jo å henge med og bare se :joy:

1 Like

Flytter folk fra bitcoin til andre…

Som svært aktiv siden 2016 med crypto, er det to ting som har vært mest kostbart:

1: Betale ting med BTC (skjemmes av hva det hadde vært i dag).

2: BTC vinner alltid, historisk sett.

ETH er såpass etablert at det er rimelig safe, men personlig ville jeg selv benyttet ETH som alts med mål om å akkumulere mer BTC.

Et skifte over til alts vil komme etter sterk økning i BTC (til glede for mange).

Hva er egentlig krypto verdt om det ikke har noen underliggende bruksverdi?

2 Likes

Er du klar over hvor mye en fet bankkonto betyr når man skal lage avkom? Kan brukes til det :slight_smile:

Enig, men dette er et investerings- /spekulantforum. Derav et godt tips for de neste årene. Det har lenge vært bred enighet om at BTC er en «store of value» og andre løsninger vil fungere bedre som rene betalingsmidler på sikt.

:eyes: :eyes:

Fulgte du ikke med ifjord? Mye som gikk bedre enn Btc.

Bitcoin er både tregt og dyrt. Jeg kunne forstått dyrt og hurtig, men ikke tregt og dyrt. Det er nok også den av de største som er mest sårbar for et quantum attack. Tviler på det blir vinneren i det lange løp, men den blir det nok en god stund til.

1 Like

Absolutt. Utnyttet man mulighetene i alts og akkumulerte mer BTC sitter man godt i det nå. Allerede vektet en del over i alts.

Rent fundamentalt har aldri BTC vært «best», men det er sjelden den beste kandidaten som kommer seirende ut. Har selv tenkt BTC som utgående flere ganger - men alltid blitt motbevist.

Denne posisjonen begynner dog ETH å få også.

Hva fremtiden bringer skal bli spennende å se. Det ironiske er at fremtiden i hovedsak vil avgjøres av ikke-tekniske personer. Det er jo disse vi alle ønsker adoptert. Der tror jeg BTC blir vanskelig å vippe av pinnen som en bakenforliggende «store of value».

1 Like

Ikke noe mer giv i ETH til å ta den videre fra 1200 altså?

RSI er vel basically helt i topp, så kanskje ikke så rart

Skal bli spennende å følge med fra 8, feb. Tror dette vil påvirke prisen ytterligere i riktig retning.

1 Like
2 Likes

Hmm!

Kan du utdype?