Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

RSI er så vanvittig høy i ETH at noe svært må skje for at den skal gå videre, brudd på den kilen der kan være knekkeren

1 Like

Så det er sannsynlig å regne at den enten fyker opp videre eller faller mye snart?

Eller så går den kanskje flatt en stund

Haha! Opp, ned eller rett fram! :smiley:

3 Likes

As for Ethereum (ETH), Capo says that the “sky is the limit” for the second largest crypto asset by market cap, setting his sights on the $10,000 mark.

2 Likes

Da er det sannsynlig at det er Bitcoin time

Jeg synes rsi fungerer bra for inngang i krypto. Altså lav rsi pleier å være et bra tidspunkt å kjøpe på.

Utgang og høy rsi derimot er værre. Rsi kan være høy veldig lenge og mange ganger falle uten at kursen faller.

Noen flere som ser denne spille seg ut?

1 Like

det gjorde den :+1:

Kritisk punkt akkurat nå! Skal vi få nytt helgerally?

4 Likes

Skal man se bevegelsene i bitcoin, så burde strengt tatt eth ha noe å gå på dog gjerne ikke i like stor grad. om btc roer seg kan man vel regne med at kjøpere ser til andre alternativ som ikke har gått “like mye”.

Eller?

Prøver ikke å legge så mye i dette, for det er absolutt ingen absolutte referanser.

6 Likes

Fått flyttet opp strekene litt, men er jammen ikke noen enkel margintrade det her.

har du anledning å utdype?

Nei, er liksom bare at man sitter og tenker at ETH også skal gjøre en sånn solid bevegelse forbi ATH Marketcap som bitcoin har gjort, men den virker liksom ikke råsterk her oppe rett under ATH kurser, og da kan det fort bli et brudd nedover.

Såvidt meg bekjent så kommer det news/oppgradering på Eth 15 januar. Kan selvsagt være en trigger.
Første store institusjonelle kjøp som «flagges» vil være det samme.

Tatt ett ett lite lodd her for å følge med🤝

@Savepig - den ser sannelig litt svak ut ihht til chartet ditt nå. Hva tror du?

Trenger vel gjerne litt konsolidering for å få ned rsi ? har landet på ma100 i 1hr to ganger tidligere med påfølgende rekyl.

Altså, svak er et litt merkelig ord å bruke. :slight_smile:

Men ja, det ser mer ut som en runde gevinstsikring trengs enn å fyke rett gjennom ath

Ja, det blir vel et merkelig ord sett hele oppgangen i seg selv.

Støttes den på ma200 så er det vel forsvarlig å kjøpe litt.

Edit: Hadde jeg gjort noe her så må jeg tydeligvis være verdens letteste å riste av, litt av noen bevegelser!