Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

Etherium outperformer Bitcoin for tiden.

2 Likes

Bare starten :wink:

5 Likes

Våkner vi til ny ATH og passering av BTC på volum i morgen? :moneybag::handshake:

Edit; ATH ble tatt ut, ikke tatt volum enda :face_with_monocle:

3 Likes

Veeeeldig nær nå

Du vet det var ny ath for 6timer siden

2 Likes

Staking, smart contracts og instituelle kjøpere gjør at det blir mindre eth å få tak i.

Noen her inne som har satt opp egen node for staking av eth?

Vanskelig å trade, Etherium. Mulig det er fordi den fremdeles har relativt lav marketcap. Men også fordi den ofte jobber tett med Bitcoin som er større, derfor holder det ikke å lese Eth alene. En hedge mot aksjer er den heller ikke blitt, da er det bedre å satse på Bitcoin ser det ut som. Må enten være veldig kortsiktig( < 24 h) , eller ganske langsiktig(>1 mnd) , eller veldig langsiktig(> 3 år) .

1 Like

Ja det fremgikk jo av chartet mitt, men jeg ville se en confirmation (som vi var veldig nær), og den kom jo aldri. Ble dratt inn i en ulukrativ trade på forrige fakeout, så er konservativ til man ser noe tydelig move igjen

1 Like

Jebb er dårlig teknisk analyst. Ikke hør på ham.

1 Like

Når youtube begynner å flommer over av videoer med coins som vistnok snart skal stige alt fra 10x til 10 000x så pleier vel ikke en korreksjon være så veldig langt unna.

3 Likes

Er dere stadig bull på ETH her inne? Mine meget begrensede TA-egenskaper observerer at gjennom den siste mnd har bunnene så vel som toppene vært stigende. RSI på 58 (ref. Tradingview) er vel heller ikke avskrekkende. For min del ser det fortsatt bullish ut. Er det andre tekniske indikatorer jeg bør vektlegge for å få et bedre helhetsbilde?

Nei, jeg tror du har det dekket der :smiley: bull

Det eneste er bitcoin kursen. Den ser ikke like sprek ut og dersom den knekker ned så drar den med seg etherum tror jeg. Eth ser meget sprek ut, bitcoin ser dårligere ut. Zoomer man ut så er fortsatt begge i opptrend og man vedder ikke i mot Bitcoin i en opptrend. Konklusjon er at nå er en god kjøpsmulighet langsiktig.

Det er en descending triangle på gang i bitcoin som ofte betyr brudd ned. Men den kommer i så fall opp igjen etterpå. Så gearing er kanskje noe man bør være forsiktig med, for de som driver med det.

1 Like

Godt poeng om dragsuget til BTC. Får håpe at den holder seg greit!

1 Like

Nekter å tro at ikke ETH tar ut ATH om ikke noe voldsomt bearish skjer.

Korreksjon på børsen var jo litt bearish da.

Men dette er ikke bearish:

5 Likes

Har en ganske tøff margin long gående på ETH siden i går, synes den ser vesentlig friskere ut enn BTC

Edit:

Hvis 1400 ryker til oppsiden så blir det spektakulært, sjelden man ser en trippel topp på denne måten

4 Likes

Waaaaatching!

4 Likes

hva er dette 3/4 ganger den tester oppover?

Skikkelig bra trykk på RSI på timeschartet nå

6 Likes