Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

Er det andre enn meg som er long på Etherum? :slight_smile: Eller har alle solgt seg ut eller drive med daytrading? :slight_smile:

1 Like

Trader. Men har du et langtidsperspektiv tror jeg fremdeles det er enorm oppside i Ethereum.

1 Like

Har sittet med fingeren klar på Enter-tasten noen gang når det har vært veldig volatilt, men har unngått å falle for fristelsen, selv om jeg i ettertid ser at jeg oftet kunne tjent mye på det.
Så trur jeg velger den pysete løsningen og bare holder i X-antall år. :slight_smile:

2 Likes

Ja, men om du først har bestemt deg for å ha det som en langsiktig post du ikke skal trade med, tror jeg det er veldig lurt å ikke åpne den døren. Da vil du hele tiden spekulere i om du skal gjøre en trade eller ikke under volatile perioder - og det er det 24/7 i krypto :smile:

1 Like

Denne varer i 2 timer, har du et kort resymé? :slight_smile:

1 Like

Har ikke sett den, men tipper vi kan putte dette under oppgulp fra folk som er 100 % investert i Bitcoin og som kjemper hardt mot alle forsøk på å øke størrelsen på blokkene i Bitcoin. De begynner å føle seg alvorlig truet av veksten til Ethereum.

“First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.”

-Mahatma Gandhi

2 Likes

lol haha, eth er en scam og alle vet det.

Er usikker på motivasjonen bak å skrive det. Det finnes vel nok bevis på at ikke “alle vet at Ethereum er scam”. En marked cap på $26 mrd er for eksempel et greit svar på at noen ikke deler din oppfatning. At du mener det selv derimot har du full rett til. Men vær vennlig å begrunne hvorfor du mener det.

4 Likes

Ikke alle. Her er en liste over noen av de største selskapene i verden som ikke tror det:

https://entethalliance.org/members/

2 Likes

@doncic
Kan gjerne begrunne den påstanden.

Jeg har satt i gang å mine ethereum, men kun på hobby basis. Dvs når jeg ikke spiller så miner jeg. Worst case koster det et par kroner i strøm, best case betaler jeg ned kortene mine :slight_smile:

2 Likes

Har sittet long siden januar - ikke tradet eller solgt noe av det jeg har. Holder på dem fram til neste år, minst.

1 Like

Har lagt mineren over på en USB pinn, så nå kan jeg gå rundt og sette det opp på alle pc’ne på kontoret :wink:

(mulig folk ville bli pissed av det)

3 Likes
1 Like
3 Likes

Ethereum traders explain why they haven’t cashed out yet

1 Like
1 Like

Keep 'em coming, @Jadda.

1 Like