Er det andre enn meg som er long på Etherum? Eller har alle solgt seg ut eller drive med daytrading?
Trader. Men har du et langtidsperspektiv tror jeg fremdeles det er enorm oppside i Ethereum.
Har sittet med fingeren klar på Enter-tasten noen gang når det har vært veldig volatilt, men har unngått å falle for fristelsen, selv om jeg i ettertid ser at jeg oftet kunne tjent mye på det.
Så trur jeg velger den pysete løsningen og bare holder i X-antall år.
Ja, men om du først har bestemt deg for å ha det som en langsiktig post du ikke skal trade med, tror jeg det er veldig lurt å ikke åpne den døren. Da vil du hele tiden spekulere i om du skal gjøre en trade eller ikke under volatile perioder - og det er det 24/7 i krypto
Denne varer i 2 timer, har du et kort resymé?
Har ikke sett den, men tipper vi kan putte dette under oppgulp fra folk som er 100 % investert i Bitcoin og som kjemper hardt mot alle forsøk på å øke størrelsen på blokkene i Bitcoin. De begynner å føle seg alvorlig truet av veksten til Ethereum.
“First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.”
-Mahatma Gandhi
lol haha, eth er en scam og alle vet det.
Er usikker på motivasjonen bak å skrive det. Det finnes vel nok bevis på at ikke “alle vet at Ethereum er scam”. En marked cap på $26 mrd er for eksempel et greit svar på at noen ikke deler din oppfatning. At du mener det selv derimot har du full rett til. Men vær vennlig å begrunne hvorfor du mener det.
Ikke alle. Her er en liste over noen av de største selskapene i verden som ikke tror det:
@doncic
Kan gjerne begrunne den påstanden.
Jeg har satt i gang å mine ethereum, men kun på hobby basis. Dvs når jeg ikke spiller så miner jeg. Worst case koster det et par kroner i strøm, best case betaler jeg ned kortene mine
Har sittet long siden januar - ikke tradet eller solgt noe av det jeg har. Holder på dem fram til neste år, minst.
Har lagt mineren over på en USB pinn, så nå kan jeg gå rundt og sette det opp på alle pc’ne på kontoret
(mulig folk ville bli pissed av det)
Ethereum traders explain why they haven’t cashed out yet