Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

Er det pga denne utalelsen vi ser dette fallet?

Følger spent med på prisen for å få en fin inngang. Hva tror dere? Er bunnen nådd nå, eller skal den enda lavere? Under $200?

Etherum skal i 0 :upside_down:

3 Likes

Innen hvor mange måneder/år? Mener du da også at toppen har blitt nådd?

Vet ikke. Jeg bare ser alle argumenter for at Etherum kommer til å ta over for Bitcoin, og jeg tror ikke en altcoin med den oppførselen vil komme langt i krypto verdenen. Å være arrogant på den måten vinner ingenting. Derfor mener jeg de vil gå i 0 om ikke alle endrer holdning :slight_smile:

Nærmer seg $200. Altså halvering fra toppen for 2 uker siden.

1 Like

Hva sa jeg? :smiley:

Tror ikke du skal være så veldig kjekk, din egen baby verium har også halvert seg og den spådde du vel heller til dobling…

Du er morsom du @cagey2 så fort det ikke går din vei så bjeffer du :wink: Sorry for at jeg anbefalte folk å kjøpe Verium på en lavere pris enn den der idag? :stuck_out_tongue:

Hvor kommer alt dette hatet ditt for Ethereum fra? Det jeg har plukket opp av ambisjonene til Vitalik Buterin er at han ønsker å gjøre verden til en bedre plass.

2 Likes

Alle som vil trekke ned den som var der først og som er best, har ingenting i min verden å gjøre. Enklere blir det ikke. Bedre-vitere kan finne seg en noe annet å gjøre enn å rakke ned på de som først startet det hele. Min personlige mening.

La oss prøve å holde forumet så vennlig som mulig. Tipper Cagey er fornøyd med fall i Ethereum (short), og Larsen forbøyd med total oppgang i Verium. Jeg tror begge skal tilbake til toppnivå etterhvert, og langt forbi. Selvsagt ren gjetning, akkurat som alt rundt trading er (selv om det kan være kvalifisert gjetning). Alle vet at krypto er high risk - vi har mange spennende timer foran oss :slight_smile:

6 Likes

Noen liker å tråkke på andre personer når de føler de har rett. Beklageligvis.

Har ingen ting med å trekke ned den som var først ute. Problemet er at flertallet av programmererne i Bitcoin Core ikke følger veikartet til Satoshi Nakamoto. De har liten innsikt i økonomi og ser derfor ikke hvorfor det er en katastrofe å holde størrelsen på blokkene på 1MB. Man kan ikke hindre nettverket fra å vokse og samtidig tro at plass nummer 1 er sikret for evig tid.

2 Likes

`Hva er det som ikke går min vei?

Hva/hvem refererer du til her?

Ofte skjønner jeg rett og slett ikke hva du vil frem til?

Jeg driver og eksprimenterer med småbeløp på Genesis. Så langt ligger jeg an til å få investeringen tilbake på 5-6 måneder, basert på 10% økt vanskelighetsgrad per måned, og ingen verdistigning - noe som vil være ekstremt bra.

MEN dette er basert på prisene vi hadde frem til fallet de siste dagene, så på nåværende priser vil det ta betydelig lengre tid. Samtidig ser det ut som vanskelighetsgraden økt voldsomt den siste tiden, så det kan godt være man bør beregne mer enn 10%. Kan oppdatere på utviklingen her om dette er av interesse for noen.

1 Like
2 Likes
1 Like

“I don’t know any good Ethereum developer that isn’t a millionaire — There’s a gold rush among developers to learn the coding language of money”

Says Aragon co-founder Luis Cuende that raised €25 million in 1.5 minutes in recent token sale.