Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

Ja - men er det sånn at hvis et sted har blitt hacket en gang, så er det mye større sjanse for at det skjer igjen på det samme nettstedet, etter at de har kjørt på med bedre sikkerhet…?

Jeg er enig i at det ikke burde ha skjedd i utgangspunktet. Men Bitfinex er fortsatt en av de største handelsplattformene for kryptovaluta.

Det største problemet er at de fortsatt ikke vet hvordan de ble hacket.

2 Likes

Betryggende :slight_smile:

2 Likes

Nå må ikke etherium falle sammen før jeg får satt shorten da…

Hva skjer?

Edit: Glem det, så det ble rapportert inn transaksjons-forsinkelser og problemer og så ut som kursen hadde falt en del enkelte steder, men ser ikke ut som noe big deal egentlig.

1 Like

bitcoin går nå bra ikveld

1 Like

Det er på dager som dette man skulle hatt kapital klar…

1 Like

Prisen gikk ned omkring 10% på 15-20 minutter, før den gikk opp igjen 6-7% umiddelbart. Dash og Litecoin falt også betydelig i samme tidspunkt.

Var det transaksjonsforsinkelser som var skyld i det? Prisene ligger generelt noen prosent lavere enn før dippen nå.

Ayeeee let’s gooo. Ultimata flash crashen, $350 till $1 miljon #YOLO

3 Likes

Oioi, her ser det ut som noe har gått litt galt. Markeds softwaren som ikke er helt robust!? Ikke så kult om en kommer ut på stoploss på 1 dollars pga bug i softwaren…

Er det gdax? Kan jeg spørre hvor du finner det realtime trendverktøyet der?

Edit: Tradingview?

Betryggende å innvestere i krypto :joy:

3 Likes

TL;DR: badly designed ICOs, plus selfish and foolish miners = major delays and maybe even substantial losses for everyone else.

1 Like

Ethereum Vs. Bitcoin: What Sets Them Apart? | CNBC

@Larsen forandret du mening? Skulle akkurat til å kommentere innlegget ditt, men ser det er forduftet.

Apropos: leste akkurat denne

Synes forfatteren undervurderer hva ethereum potensielt kan bli, men uansett interessant å lese…

Noen som vet om det er mulig å legge inn en kjøps ordre på kraken på f.eks 20usd i håp om å få utnyttet et tilsvarende flash i framtiden?

Ja det er fult mulig. Ligger litt over 20 USD selv :slight_smile:

Jeg har prøvd å ligge på 30 EUR en stund, men ETHEUR har ikke gått så langt de gangene den har dippa, så heller ikke fått napp.

Eg ser at coinbase har gått ned. Er det noen som har fikset opp noen andre nyheter om hvorfor ethereum faller så mye nå?

1 Like

Coinbase-appen funker, men ikke på desktop. Finner ingen info om grunn til fallet. Men når støtten på $285-$290 ble brutt har den vært i fritt fall, får se om den snur på $260-265 som var sist bunn om vi ser vekk fra Flash-crashet, eller om den går enda lavere.

Edit: Appen er visst også nede. Den viser kurs, men kursen oppdaterer seg ikke.

2 Likes